سرمربی رئال مادرید از نتیجه به دست آمده برابر لژیا ورشو راضی نیست و مسئولیت بازی ضعیف تیمش را برعهده گرفت. او تاکید کرد که هدف رئال صدرنشینی است و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

زیدان: احساس عجیبی از این تساوی دارم/ پرسینگ لازم را نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین، هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها رئال مادرید که در لهستان به مصاف لژیا ورشو رفت با نتیجه دور از انتظار ۳ بر ۳ متوقف شد. طبیعی است که زین الدین زیدان از نتیجه به دست آمده راضی نباشد. او در نشست خبری بعد از بازی مسئولیت توقف تیمش را برعهده گرفت.

سرمربی رئال مادرید گفت: از همه نظر به کمی بهتر شدن نیاز داشتیم به ویژه در پرسینگ و فشار آوردن بر حریف. بعد از اینکه دو گل به ثمر رساندیم تا حدود زیادی اشباع شدیم و دیگر شور و شوق قبلی را نداشتیم. من مسئول این تساوی هستیم. با این حال باید بگویم که چیزی را از دست نداده‌ایم و شرایط به خوبی پیش می‌رود البته باید گفت که احساس عجیبی دارم.

او ادامه داد: بازی سختی بود. با دو گل از حریف خود پیش افتادیم و کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. خبر خوشحال کننده اینکه ما بازی را واگذار نکردیم. وقتی نتیجه ۲ بر ۲ شد احساس کردم که شکست خورده ایم و به همین خاطر هم تیم را هجومی‌تر کردم. با وجود آنکه ۳ گل دریافت کردیم اما از عملکرد خط دفاعی راضی هستم و در کل بازی خوبی بود.

زیدان در پایان سخنان خود گفت: با وجود آنکه احساس عجیبی دارم اما باید بگویم که این نتیجه روی عملکرد ما در آینده تاثیر نخواهد گذاشت. نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا با تمام تمرکز بازی کنیم. درست است که خوب نتیجه نگرفته ایم اما باید صبور باشیم. در گروه سختی قرار گرفته ایم با این حال هدف ما صدرنشینی است و برای رسیدن به این هدف خود نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.

رئال مادرید با این تساوی که به دست آورد ۸ امتیازی شد و رد رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در این گروه دورتموند با ۱۰ امتیاز در صدر قرار دارد و صعود خود را به دور بعد نهایی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.