قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: : ماموران پس از کسب دستور قضایی در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ ۴۴ کیلو تریاک کشف کردند.

۴۴ کیلو تریاک جاساز از سه سوداگر مرگ، کشف شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طی عملیاتی مشترک با پلیس استان فارس، ۴۴ کیلو تریاک جاساز از سه سوداگر مرگ، کشف کردند.

سرهنگ  رستم بهرامی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت  سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در سطح استان، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات دقیق از نحوه فعالیت و شگرد این قاچاقچیان در عملیاتی مشترک و هماهنگ با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان فارس، این سه سوداگر مرگ را در مخفیگاهشان شناسائی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از کسب دستور قضایی در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ ۴۴ کیلو تریاک کشف کردند.

بهرامی با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضائی ضمن اشاره به توان بالای پلیس در ماموریت های محوله از مردم خواست تا ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام بگذارند و پلیس را در تحقق جامعه ای سالم یاری کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.