۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 471484

تمرین صبح پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که در پایان آن دو بازیکن ملی‌پوش به زدن ضربات ایستگاهی مشغول شدند.

در تمرین تیم ملی فوتبال چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، تمرین صبح پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این تمرین ساعت ۱۰:۴۰ آغاز شد و کارلوس کی‌روش به مدت ۱۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

سعید آقایی، وریا غفوری و وحید امیری، ملی‌پوشان مصدوم تیم ملی ایران زیر نظر پزشکان کارهای اختصاصی را انجام می‌دادند. احسان حاج صفی به همراه رشید مظاهری به دلیل حضور تیم‌هایشان در رقابت‌های جام حذفی در این تمرین غایب بودند.

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان در این تمرین حاضر شد و با کادر فنی تیم ملی برخورد گرمی داشت. او همچنین با برادر خود افشین پیروانی دقایقی به گفت‌وگو پرداخت. امیرحسین پیروانی در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در تمرین تیم ملی حاضر شده است، گفت: یک دانشجو می‌داند که چه زمانی در کلاس‌های استاد حاضر شود.

علیرضا بیرانوند در این تمرین به صورت اختصاصی با فیزیوتراپ تیم ملی کار کرد. در ۲۰ دقیقه نخست این تمرین بازیکنان به گرم کردن و در ادامه به تمرین‌های پرسینگ مشغول شدند. بخش اصلی تمرین تیم ملی فوتبال درون تیمی بود.

بعد از پایان تمرین داریوش شچاعیان و رامین رضاییان به تمرین ضربات ایستگاهی و ضربات پنالتی مشغول شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.