قدس آنلاین: رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد گفت: مراسم بدرقه خدمتگزاران به زائران اربعین حسینی در مشهد برگزار می‌شود.

مراسم بدرقه خدمتگزاران به زائران اربعین حسینی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدوحید موسویان در همایش توجیهی، آموزشی خادمان زائران حسینی که در تالار شهر مشهد با حضور اتوبوسرانان و پرسنل سازمان اتوبوسرانی مشهد برگزار شد اظهار داشت: مسیر سیدالشهدا و راه امام حسین(ع) مسیری است که برای انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در زیارت اربعین از 20 کشور دنیا شرکت می‌کنند، تصریح کرد: زیارت اربعین توفیق دیگری دارد. این اتفاق معنوی از طریق زیارت امکان پذیر است که زیر ساخت آن هم زیارت پیاده است.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری مشهد گفت: 25 میلیون نفر زائر در اربعین حضور دارند و هیچ دولتی نمی‌تواند بیان کند که اداره کننده اربعین است.

موسویان  با بیان اینکه باید از تجربیات گذشته خود در عراق استفاده کنیم، اظهار داشت: حمل ونقل از کمیته‌های ستاد اربعین از محوری‌ترین کمیته‌ها است که در سال گذشته از منظم‌ترین کمیته‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این تعداد اتوبوس به عراق نرفته و دوشنبه آینده مراسم بدرقه در داخل حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود و در سال جاری 200 دستگاه اتوبوس و 600 پاکبان به عراق اعزام می‌شوند.

علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز در این همایش بیان کرد: سال گذشته سرویس‌دهی مطلوبی را در عراق داشتیم اما با این وجود کاستی‌های نیز وجود داشت که به دنبال رفع آن در امسال هستیم.

وی اظهار داشت: در این سفر امکان وجود مشکل برای اسکان و... وجود دارد که تقاضا داریم در این سفر آستانه تحمل خود را بالا ببرید. در سال گذشته همکاران نتوانستند به زیارت بروند اما این را بدانید که خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) ثابش کمتر از زیارت در حرم نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.