قدس آنلاین - کرمان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به نشر اخبار کذب در زمینه زلزله در این شهرستان گفت: دستگاه قضایی با اشخاصی که در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی می شوند به صورت قاطعانه برخورد می کند.

دستگاه قضایی به افرادی که  ایجاد ترس و نگرانی درفضای سایبری اقدام کنند هشدار داد

سید مهدی قویدل افزود: افرادی که با قصد ایجاد ترس و نگرانی در بین مردم در فضای سایبری اقدام به نشر مطالب غیرواقعی می کنند شناسایی خواهند شد.
وی با توصیه اینکه مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوط به زلزله را به طور صرف از طریق رسانه ها پیگیری کنند افزود: مردم زرند نیز مطالبات خود را از مجاری قانونی و با روش های قانونی درخواست کنند.
دادستان عمومی و انقلاب زرند به درخواست های اهالی این شهرستان بعد از وقوع زلزله اشاره و تاکید کرد: مردم یقین داشته باشند فرماندار و سایر مسئولان پیگیر مطالبات آنها خواهند بود.
وی گفت: وظیفه مسئولان زرند در شرایط فعلی این است که جوی آرام و امکانات خوب برای مردم این شهرستان فراهم کنند.
وی تاکید کرد: با افرادی که قصد دارند وجهه نظام و شهرستان را خدشه دار کنند و یا سوء استفاده هایی داشته باشند برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: جلساتی که در ستاد بحران زرند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و همچنین جلسات متعدی که در مرکز استان در مورد مشکلات فعلی این شهرستان انجام شده بیانگر این است که مسئولان توجه ویژه ای به شرایط فعلی زرند دارند.
قویدل عنوان کرد: مصوبات خوبی در ستاد بحران استان کرمان و شهرستان زرند برای پرداخت وام های بدون بازپرداخت و ارائه تسهیلات داشته ایم.
وی با بیان اینکه امیدواریم به نحوی مطلوب از بحران پیش آمده در زرند عبور کنیم گفت: حضور تیم های کارشناسی و همه مساعدت ها حاکی از این است که برنامه بسیار دقیقی برای ایجاد یک جو آرام برای مردم این شهرستان در حال اجراست.
وی اضافه کرد: تمام تلاش ها برای این است که اگر خدایی ناکرده اتفاقی رخ داد بتوانیم کمترین خسارات را داشته باشیم.
دادستان عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متاسفانه مشاهده می شود علیرغم تلاش های بی وقفه مسئولان، یک عده معدودی با راه اندازی تجمعاتی خارج از سیکل قانونی، اعتراضات خود را اعلام می کنند.
وی ادامه داد: بررسی های انجام شده نشان می دهد بیشتر این افراد حتی نیازمند هم نیستند و برخی برای ماجراجویی در این تجمعات حضور پیدا می کنند و برخی هم احتمالا با برنامه ریزی برای تخریب وجهه برخی از مسئولان به این اجتماعات دامن می زنند.
وی با بیان اینکه در شورای تامین و در ستاد بحران شهرستان زرند به افرادی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را دارند تذکر دادیم گفت: این موضوع را به صورت ویژه پیگیری می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.