قدس آنلاین- بیرجند: امام جمعه درمیان در خطبه های نماز جمعه اسدیه باانتقاد شدید از اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور اظهار داشت : اعلام موضع برخی از مسئولین سیاسی کشور در یک باره که اختلاس نبوده و تنها معوقات بانکی است یک اظهار نظر نابخردانه است که سبب بروز مشکلات بیشتر در کشور خواهد بود.

رسیدگی به اختلاس ها و پس گرفتن حقوق فرهنگیان خواست عمومی جامعه است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند : حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته  درمیان ضمن قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم فهیم این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی روز گذشته مشت محکمی بردهان آمریکا بود و این کشور را مایوس کرد زیرا فهمید که وقتی از در بیرون شد از پنجره نمی تواند بازگردد.

وی بااشاره به بجث برجام  و بدعهدی آمریکایی هااذعان داشت : آخرین حرکت تفرقه انگیز آمریکا مسئله برجام بود و فرمایشات روشنگرانه رهبر انقلاب در این مورد چراغ راه بود زیرا عده ای در صدد بودند جامعه را دو قطبی کنند ولی صلابت رهبر انقلاب در مقابل آمریکا مانند صلابت امام راحل در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

امام جمعه درمیان در خطبه های نماز جمعه اسدیه باانتقاد شدید از اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور اظهار داشت : اعلام موضع برخی از مسئولین سیاسی کشور در یک باره که اختلاس نبوده و تنها معوقات بانکی است یک اظهار نظر نابخردانه است که سبب بروز مشکلات بیشتر در کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه قوه قضاییه باید اقتداری بیش از این در این موارد نشان دهد تاکید کرد: برخورد قاطع با مسئولین متخلف کشور سبب دلگرمی مردم به نظام خواهد بود.

وی با انتقاد از ساختار اداری کشور افزود :نظام درمانده  اداری امروز اگر اصلاح شود بسیاری از فسادها درست خواهد شد و قوای حاکم بر کشور باید با ارائه راهکار مناسب ساختار غلط اداری امروز را اصلاح کنند تا موانع بر سر راه تولیدکنندگان از بین برود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.