تمرین امروز تیم ملی فوتبال در غیاب کاپیتان سپاهان پیگیری شد.

غیبت حاج‌صفی و حضور دژاگه در تمرین امروز تیم ملی/ شاید غفوری هم به دیدار با سوریه نرسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار حساس مقابل سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 9:45 امروز (شنبه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در تمرین امروز 21 بازیکن حضور داشتند که برخلاف روزهای گذشته احسان حاج‌صفی در تمرین غایب بود و اشکان دژاگه به تمرینات اضافه شد. البته حاج‌صفی به دلیل محرومیت از سوی فیفا نمی‌تواند تیم ملی را مقابل سوریه همراهی کند.

* اعضای کادرفنی تیم ملی امروز لباس یکدست قرمز به تن داشتند.

* شایعه‌ای در تمرین امروز تیم ملی وجود داشت که شاید وریا غفوری هم به بازی با سوریه نرسد. دعوت شدن حسین ماهینی البته این شایعه را قوت بخشیده است. 

* وحید امیری، وریا غفوری و علیرضا بیرانوند که مصدوم هستند، امروز به‌صورت اختصاصی تمرین کردند. سعید آقایی هم پس از دو روز غیبت در تمرینات گروهی به دلیل مصدومیت، از امروز با سایر نفرات تمرینات خود را دنبال کرد.

* دروازه‌بان‌های تیم ملی تمرینات اختصاصی خود را با دن‌گاسپار، مربی دروازه‌بان‌ها دنبال کردند.

* تمرینات ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر میکو، مربی بدنساز تیم ملی آغاز شد که بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌ها خود، در گروه‌های دو نفره مشغول کار با توپ و پاسکاری شدند. سپس بازیکنان در گروه‌های سه نفره آقا وسط را بازی کردند.

* بخش بعدی تمرین تیم ملی، فوتبال درون تیمی با دروازه‌های کوچک و در دو گروه هشت نفره بود.

* پس از فوتبال درون تیمی، تمرینات استقامتی ملی‌پوشان زیر نظر میکو دنبال شد که استارت‌های کوتاه و بلند، عبور از موانع را شامل می‌شد و پس از آن فوتبال درون تیمی با دروازه‌های بزرگ انجام شد. در این بخش دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز به سایر نفرات اضافه شدند.

* در فوتبال درون تیمی، پژمان منتظری بیشتر از سایر بازیکنان نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. کارلوس کی‌روش نیز در میانه میدان با جدیت تمرینات را زیر نظر داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.