عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز نظارت بر کار مدیرعامل را حق اعضای هیئت مدیره می‌داند.

عباسی: حق هیئت مدیره است که به کار مدیرعامل نظارت داشته باشد/برخی اقدامات عوامفریبی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سعید عباسی درباره استعفای خود و دو عضو دیگر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: این استعفا یک بحث درون سازمانی بود و قرار نبود رسانه‌ای شود. متأسفانه معلوم نیست چه کسانی و با چه نیتی این اقدام درون سازمانی را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند.

وی افزود: این حق طبیعی هیئت مدیره است که بداند در باشگاه چه خبر است. ما چندین بار تقاضای تشکیل جلسه هیئت مدیره داشتیم که این امر محقق نشد. به نامه نگاری و تماس‌های ما هم پاسخی ندادند. وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد، هیئت مدیره ناچار به استعفا است.

عضو مستعفی هیئت مدیره تراکتورسازی با انتقاد از تشکیل کمپین علیه اعضای مستعفی تأکید کرد: جواب تشکیل جلسه هیئت مدیره تشکیل کمپین نیست. مردم از ما می‌پرسند که در باشگاه چه خبر است و حق دارند از این مسائل باخبر باشند، ولی هیئت مدیره‌ جلسه‌ای نداشته‌ است.

عباسی یادآور شد: مدیرعامل باشگاه مجری مصوبات هیئت مدیره است. این حق طبیعی هیئت مدیره است که به کار مدیرعامل نظارت داشته باشد و اتفاقات را رصد کند.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات عوامفریبی است، تصریح کرد: به مردم و هواداران تراکتورسازی می‌گویم اگر خواستید کمپینی بگذارید که بدانید در باشگاه چه خبر است، آن موقع حرف‌هایم را می‌زنم.

عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه ادامه داد: حرف‌های ما در جهت تخریب و یا نابودی تیم نیست. درست است تیم شرایط خوبی دارد، ولی بحث ما تقویت تیم و برطرف کردن مشکلات است. مگر حتماً باید تیم در بحران و یا در آستانه سقوط باشد که جلسه هیئت مدیره برگزار شود؟

عباسی در پایان درباره اینکه با استعفای وی و دو عضو دیگر مخالفت شده و در نهایت وضعیت باشگاه چطور خواهد شد؟ گفت: اگر شرایط همین‌طور باشد نمی‌توان کار کرد. ما استعفای خود را داده‌ایم و منتظر نظر مجمع هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.