قدس آنلاین-اهواز-حدیث کریمی: برگزاری مسابقات اسبدوانی پاییزه استانی بمناسبت بزرگداشت یوم الله شکست حصر وآزادسازی سوسنگرد قهرمان برگزار خواهد شد .

سوسنگرد میزبان سوارکاران خوزستانی

  عبدالامیر جاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری قدس آنلاین در اهواز اظهارکرد: این رقابت ها یکروزه جمعه ۲۱آبان ماه جاری انجام می شود.

وی افزود: سوارکاران برای ثبت میتوانند با علی عندلیب به شماره۰۹۱۶۶۴۳۰۶۱۶ و رسول رامی ۰۹۰۱۴۶۹۹۳۰۴  تماس بگیرند و هزینه ثبت نام را به کارت بانک ملی شماره
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۸۷۱۰۷۹۷ بنام علی عندلیب پرداخت کنند.

رییس هیات سوارکاری شهرستان سوسنگرد عنوان کرد: مدت ثبت نام از روزگذشته شنبه تا دو شنبه۱۷آبان ماه جاری درحال انجام است.

جاسم پور مبلغ ثبت نام اسب های عرب داغدار ۲۰۰۰۰۰۰ ریال برشمرد و گفت: جوایزاسب های داغداراول ۱۵۰۰۰۰۰۰،دوم ۷۵۰۰۰۰۰، سوم ۳۷۰۰۰۰۰، مبلغ ثبت نام اسبهای بومی ۱۵۰۰۰۰۰ ریال و جوایز اسب های بومی
اول ۱۰۰۰۰۰۰۰، دوم ۵۰۰۰۰۰۰ و  سوم ۲۵۰۰۰۰۰ است.

رییس هیات سوارکاری سوسنگرد افزود: شرایط شرکت در مسابقات 
اسبهای عرب داغدار که ابتدای نام آنها "و" باشند ثبت نام نمی شوند و مجوز شرکت در مسابقات را نخواهند داشت و ارائه پاسپورت اسب عرب داغدار ثبت نام شده جهت شرکت در مسابقات الزامی است.

وی بابیان اینکه در کورس اسبهای عرب داغدار با ۷ راس اسب و بیشتر برگزار می شود اضافه کرد: هر کورس اسبهای بومی با ۸ راس و بیشتر انجام می شود.

جاسم پور اظهارکرد: دارا بودن کارت بیمه ورزشی و کارت چابکسواری تاریخ دار و معتبر جهت چابکسواران الزامی است
و چابکسواران ملزم به استفاده از پوشش استاندارد شامل چکمه،  شلوار سفید، کلاه هستند و در صورت عدم رعایت از حضور آنها در میدان مسابقه جلوگیری بعمل خواهد آمد، ارائه کارت مربیگری از جانب مربی الزامی است و مربی موظف به انعقاد قرارداد فی مابین خود و مالک و  ارائه آن هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.