سرپرست پیشین باشگاه استقلال با اشاره به خبرهای اخیر پیرامون قرارداد بازیکنان این تیم تاکید کرد که همه قراردادها در صحبت کامل تنظیم و عینا به سازمان لیگ تحویل داده شد.

قرارداد استقلالی ها عینا به سازمان لیگ داده شد/چراغ خاموش درحرکتم

به گزارش خبرنگار مهر، بعضی از نام ها و چهره ها اصلا و تحت هیچ شرایطی از ورزش و بدنه آن جدا نمی شوند؛ چهره ها و نام هایی مانند بهرام افشارزاده که بعد از ریاست در فدراسیون وزنه برداری و ژیمناستیک، مدت زمانی زیاد دبیرکل کمیته ملی المپیک بود و بر همین اساس مهره شناخته شده ورزش ایران در نهادهای بین المللی هستند. وی دو سالی هم مدیریت فوتبال را با حضور در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این باشگاه تجربه کرد و از همین روها این روزها با وجودیکه دور از فوتبال به سر می برد بازهم باید پاسخگوی خیلی از سوالاتی باشد که به خاطر اتفاقات دوره مدیریتی وی مطرح شده اند.

افشارزاده اگرچه امروز در مقام مشاور عالی و اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای فعالیت دارد اما بازهم حرف هایش در رابطه با فوتبال و حتی وزیر پیشین که مدتی به عنوان سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش در کنار او بود، خواندنی است.

همچنان در ورزش هستم
بهرام افشارزاده در گفتگو با قدس آنلاین در رابطه با حضور در فدراسیون بین المللی ورزش های روزخانه ای اظهارداشت: محسن مهرعلیزاده رئیس این فدراسیون که مدتی هم رئیس سازمان تربیت بدنی وقت ایران بود این پینشهاد را به من داد و من هم با آن موافقت کردم چون دوست دارم تجربه چندساله ام از حضور در عرصه های مختلف ورزش را به کار بگیرم و حداقل در یک عرصه از آن برای کمک به اوضاع ورزش کشور استفاده کنم. از همین دیروز کارم را شروع کردم و الان هم که با شما صحبت می کنم، پشت میزم نشسته ام. من تا زنده هستم در ورزش فعالیت خواهم کرد.

بوجه مصوب نشود در قشم مدیریت نمی کنم
وی که خیلی وقت پیش از این به عنوان مدیر ورزش منطقه آزاد قشم انتخاب شد با بیان اینکه حکمش برای این سمت زده شده اما هنوز شروع به کار نکرده است، ادامه داد: برای شروع کار بودجه لازم است؛ طرح بودجه داده ایم که هنوز تصویب نشده است. حضور من که به خودی خود دردی را دوا نمی کند و کاری را پیش نمی برد. باید بودجه مصوب شود و به دستمان برسد تا بتوانیم برنامه های مان را آغاز کنیم.

از این گودرزی نپرسیدتا آرامشم حفظ شود
سرپرست پیشین حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان که با حکم محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش به این سمت منصوب شد و توسط وی هم برکنار شد، در خصوص این اقدام وزیر مستعفی و صحبت هایی که بعدا توسط وی مطرح شده بود حرفی نزد و در عین حال گفت: اصلا نمی خواهم در مورد ایشان و اتفاقات گذشته حرفی بزنم، حرف ها زیاد است اما خواهشا سوالی نپرسید تا آرامش داشته باشم.

وزیر ورزش کار سختی در پیش دارد
افشارزاده همچنین با بیان اینکه مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر جدید ورزش کار سختی پیش رو دارد، تصریح کرد: البته سلطانی فر با توجه به شناختی که از جامعه ورزش دارد و ارتباط نزدیکی که با بدنه ورزش داشته و آگاهی که از این عرصه دارد، قطعا می تواند در کارش به عنوان وزیر ورزش موفق باشد اما به هر حال کار سختی خواهد داشت. او دو سال معاون سازمان تربیت بدنی بود و فردی علاقمند است که ورزش را خوب می فهمد و این می تواند کمک حال وی باشد. در کل اینکه امیدوارم با همت مسعود سلطانی فر و همکاری سایر افراد در وزارت ورزش قدم های خوبی و موثری برای ورزش برداشته شود و شاهد موفقیت های داخلی و برون مرزی باشیم. 

اوضاع فعلی استقلال را چطور می بینید؟
سرپرست پیشین باشگاه استقلال در پاسخ این پرسش که اوضاع فعلی این باشگاه را چطور می بیند؟،گفت: امیدوارم استقلال در رقابت هایی که پیش رو دارد، موفق باشد. ما در فصل نقل و انتقالات سعی کردیم ترکیب ایده آلی جمع کنیم تا بتواند در رقابت با حریفان نتایج خوبی بگیرد. 

قراردادها را عینا به سازمان لیگ تحویل دادیم
وی در مورد حاشیه های اخیر پیرامون باشگاه استقلال و در رابطه با قراردادهای بازیکنان این تیم که گفته می شود بندهایی خاص دارد نیز یادآور شد: همه قراردادهای بازیکنان استقلال در زمان من درست و در سلامت و صحت کامل منعقد شدند. هیچ یک از آنها مشکل خاص و ابهامی نداشتند که حالا اینگونه بر سر زبان ها افتاده است. تمام قراردادها عینا و بدون هیچ تغییری تحویل سازمان لیگ شدند. 

برنامه های آینده
بهرام افشارزاده در پایان در مورد برنامه هایی که برای آینده دارد گفت: فعلا که در فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای مشغولم و همزمان پیگیر تصویب بودجه موردنیاز برای مدیریت ورزش قشم هستم. چراغ خاموش در حرکتم تا ببینیم چه می شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.