مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: اینکه آقای روحانی می‌گوید 8000 میلیارد را به 30 نفر وام دادیم اولا معلوم نیست این حرف صحت داشته باشد، ثانیا روحانی علاوه بر حقوقدانی به جایگاه استاد واژه‌ساز ادبی هم تبدیل شده است.

روحانی باید عذرخواهی کند نه چهره حق به جانب بگیرد/تخطی گران را به قوه قضاییه معرفی کنید

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازتعریف جدید حسن روحانی از اختلاس که آن را «معوقه» دانسته بیان داشت: رئیس‌جمهور تعریف متفاوتی از واژه‌هایی چون اختلاس، آزادی بیان، نهی از منکر و حقوق شهروندی از لحاظ ماهوی و ذاتی با تعریف حقوقدانان دارد.
این فعال دانشجویی ادامه داد: این موضوع که از دید رئیس‌جمهور تنها خود ایشان می‌فهمند دقیقا خلاف حقوق شهروندی است همه این موارد در حالی است که حسن روحانی مدعی حقوقدانی است.
ثابتی تصریح کرد: اخیرا رئیس‌جمهور سودای استاد ادبیات شدن دارد و تعریف جدیدی از اختلاس عنوان می‌کند.  اینکه آقای روحانی می‌گوید ۸۰۰۰ میلیارد را به ۳۰ نفر وام دادیم اولا معلوم نیست این حرف صحت داشته باشد، ثانیا روحانی علاوه بر حقوقدانی به جایگاه استاد واژه‌ساز ادبی هم تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: ۸۰۰۰ میلیارد حق خانواده فرهنگیان، معلمان و زحمت‌کشان عرصه آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش حیاتی‌ترین جایگاه نظام و جمهوری اسلامی است که رئیس‌جمهور به کرار قول حمایت معنوی و مادی را داده که اتفاقاً توسط همین رئیس‌جمهور هم حقوق آنان ضایع شده است.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور به جای عزل و برخورد با کارگزاران و دست‌اندرکاران صندوق ذخیره همان معاونان و مدیران این افراد را به جای آنها گمارده است، تصریح کرد: دولت باید به جای این کارها مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد را اگر زیورآلات زنان و همسران اختلاسگران شده است پس بگیرد.
وی ادامه داد: حقوق ۹۱۷ هزار معلم و خانواده آنها ضایع شده است. معلوم است رئیس‌جمهور تعریف حقوقی اختلاس را متوجه نشده است. اتفاقا وقتی ۳۰ نفر از وابستگان دولت ۸۰۰۰ میلیارد وام می‌گیرند رئیس‌جمهور نیز باید ۳۰ بار عذرخواهی کند نه اینکه چهره حق به جانب بگیرد.
این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه دولت فساد ۸۰۰۰ میلیاردی را به قمار سیاسی تبدیل کرده است، اظهار داشت: فراموش کردند با این پول میلیون‌ها خانواده معلم امرار معاش می‌کنند. اگر جای رئیس‌جمهور بودم تمام این افراد را به دستگاه قضایی معرفی می‌کردم.
وی عنوان کرد: مهم‌تر از همه این مسائل رفتار دولت برای بازی با اذهان مردم است. روزانه مسائل کلیشه‌ای را تیم رسانه‌ای دولت منتشر می‌کند تا جلوی رونمایی از فسادهای میلیاردی گرفته شود. رئیس‌جمهور با بازی رسانه‌ای و مسائل کم اهمیت مثل کنسرت، عزل وزرا و مطرح کردن باغ سیب و گلابی می‌خواهد مسائل جدی مردم را به ورطه فراموشی بسپارد.
ثابتی گفت: آیا اگر هشت میلیون تومان از پول شخصی آقای رئیس‌جمهور به ناحق گرفته شود به این سادگی‌ها می‌نشیند و نگاه می‌کند؟ در صورتی که در اختلاس هشت هزار میلیاردی به ازای هر معلم ۹ میلیون تومان گرفته شده است و آب از آب تکان نخورده است.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در خاتمه تصریح کرد: فرض را بر این بگیریم دولت قبل مفسدترین دولت بوده است. شما چه اقدامی در راه مبارزه با فساد انجام دادید؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    روحانی فقط بلده حرف بزنه سری قبل کساییرو که بهش رای دادن با همین حرفها گول زد اما بدونه تحت هیچ شرایطی کسی دیگه بهش رای نمیده ....به دلیل کارنامه بدش و کارهایی که باید میکرد ونکرد.........
  • ali ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    اگر تهداد فرهنگیهامون را معلم مدیر دبیر مستخدم و شاغل در اداره اموزش و پرورش را حدود هشت میلیون تخمین بزنیم خواهیم دید که اگر این پول را بین انها تقسیم کنیم نفری یک میلیون میرسد که با این پول فرهنگیان غزیز تشویق میشند مبلغی برای بنزین ومبلغی برای گرفتن بستنی و مبلغ زیادی را جریمه راهنمایی رانندگی بدهند که این امر زشت و نا خرسندی میباشد.اما اقای روحانی انرا بین 30نفر کار بیست تقسیم نموده که می شود نفری260میلیار که این مبلغ قابل ملا خظه ای میشه که این سی نفر را زندگیشون را تغیر داده و دعا گوی مردم میشوند انشالله.
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    کاملا قول این اقا قبول ولی چراگزینشی به اختلاسها اعتراض میکنیدمگر فرق می کند چه گرو یا شخصی اختلاس کرده
  • سیناپس ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    من فکر می کردم این فعال دانشجویی چیزی میفهمه اما انگار به اندازه یه سیکل هم نمی فهمه
  • وطن ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    در كشور كره جنوبي چنان مسائل شفاف هست كه رئيس جمهور با وجود عذر خواهي ، ملت خواهان استعفاي رئيس جمهور مي باشند در كشور ما دولتي ها چنان برخورد مي كنند كه ... بگــــــــــذاريم
  • محمد رضا ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    شما اگه نارحت هستید زحمت بکشید سری برنید اوین تا معاونان دولت دست رااونجا ملاقات کنید نه روحانی رو .هر چی میکشیم از دست اقتصاد ویران کننده دولت قبله.
  • عليرضا ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    همشون سر وته يك كرباسند ميدانيد چرا دزدي در جمهوري اسلامي بيداد ميكنند چون خيلي از رده بالائيها دزدند .از اميركبير پرسيدند چرا حكومت شما دزد نداشت گفت من خود دزدي نكردم و زير دست منهم نتوانست دزدي كند و زير دست زيردستان هم نتوانستند دزدي كنند حكومت پاك داشتم ببينيد اينهمه اختلاس ودزدي در زمان شاه معدوم هم نبود.يكي دكل 67 ميليون دلاري ميدزدد يكي به بابك زنجاني بيشرف بيت المال را دودستي هديه ميكند ديگري خاوري حرامزاده دزد را فراري ميدهد يكي مثل مرتضوي خائن پول بازنشستگان را بر باد ميدهد وهزاران كثافتكاري كه در كشورهاي ديگر نظيرش پيدا نميشود. حيف از خون شهداي گلگون كفن كه شما فاسدان در حقشان خيانت ميكنيد مرگ بر چنين مسئولاني كه كثيفتر از آمريكاي جنايتكارند
  • سبحان ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    این طرز صحبت کردن با یک رییس جمهور نیست باید ادبیات و ادب حفظ شود ///
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    جناب آقای ثابتی چطور جنابعالی زمانی که آقای احمدی نژاد در برابر رهبری ایستادند و 11 روز خانه نشین شدند نفرمودید ایشان باید عذر خواهی کنند ؟ یا وقتی در برابر چشم همگان در مجلس شورای اسلامی بجای دفاع از وزیر نمایش برگزار کردند و آبروی نظام را از بین بردند و خوراک تبلیغاتی در اختیار دشمنان قرار دادند نفرمودید باید عذر خواهی کنند ؟ یا در جریان آقای مرتضوی ؟ یا در جریان آقای مشایی ؟ و .... واقعا خجالت بکشید مردم دچار آلزایمر نیستند
  • محمد ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    بهترین فرد در نظام ایران روحانی است خدا نگهش داره برای این مملکت خرافات زده پنج سال پیش
  • رامین ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    خیلی پرووه
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    ماجراي كرسنت كه ايران را محكوم كردند و به ازاي هر ايراني بايد 4 ميليون تومان به كشور امارات بدهيم وآب از آب هم تكان نمي خورد .واقعا" چقدر ما .... هستيم .
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    این بچه کیه؟
  • احد ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    این.دولت.ما.کارگر.ها.را.که.چند.سال.حق.بیمه.میدهم.ار.زندگی.ناامید.کرد