قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با ستاد اقامه نماز؛ رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان حضوری چشم‌گیر در پوشش خبری دومین اجلاس استانی نماز خواهند داشت.

پوشش خبری اجلاس استانی  نماز از سوی رسانه ها

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی‌محمدنیاکان با بیان اینکه کار اطلاع‌رسانی و خبری دومین اجلاس استانی نماز ایلام بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، اظهار داشت: این اجلاس استانی روز دوشنبه 17 آبان ماه جاری در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا هماهنگی های لازم با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و نشریات استانی برای پوشش خبری این اجلاس در مرکز استان صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه فعالیت‌های مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به‌ خوبی در این اداره کل پیگیری می‌شود، بیان داشت: فرهنگ مترقی نماز موجب رشد، توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

علی محمدنیاکان با بیان اینکه مطبوعات نقش مهمی در راستای توجه جامعه به مقولات ارزشی و فرهنگی جامعه بر عهده‌دارند، یادآور شد: مطبوعات می‌توانند بخشی از موضوعات خود را به ترویج فرهنگ نماز در قالب مقاله، داستان، گزارش خبری، شعر، تصویر و نقّاشی اختصاص داده و این امر موجب ترویج فرهنگ نماز می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ نماز، خاطرنشان ساخت: هر کاری که برای توسعه فرهنگ نماز انجام دهیم باز هم کم است و  باید گفت که نماز به کارها و امورات روزمره زندگی فردی و اجتماعی برکت می‌دهد و سلامت جامعه و محیط کار را به دنبال دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه باید تلاش ‌شود تا نماز در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان و جنگ نرم، ترویج و توسعه فرهنگ نماز سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

علی محمدنیاکان اظهار داشت: سال گذشته نیز جشنواره رسانه و نماز با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد و ستاد اقامه نماز استان ایلام برگزار شد و با حضور استاندار ایلام از برگزیدگان این جشنواره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.