قدس آنلاین- بیرجند: نماینده مردم قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در پیگیریهای صورت گرفته در مسئله بهداشت و درمان زیرکوه مشخصاً خواسته ما احداث بیمارستان بوده است و دستور و قول آن گرفته شده است و شاهد آن باشیم.

احداث بیمارستان درشهرستان زیرکوه  پیگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، فرهاد فلاحتی عصر امروز به همراه امام جمعه زیرکوه از شبکه بهداشت و درمان زیرکوه بازدید و به بررسی مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان پرداختند. وی در دیدار با رئیس شبکه بهداشت و درمان زیرکوه گفت: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های بسیار خوب که دولت انجام داد که از نمایندگان از این طرح دفاع می‌کنند و اگر طرحی ایراد دارد نباید از ریشه حذف شود.

وی در این دیدار با بیان اینکه تنها وزیری که در کابینه آقای روحانی می‌شود به آن افتخار کرد آقای هاشمی وزیر بهداشت است چرا که وی انسانی خدوم و زحمتکش و اهل کار است و تحول وضعیت بهداشتی و درمانی خود گویای این موضوع است، البته آن قدر دامنه محرومیت‌ها و مشکلات بهداشتی زیاد است  که هر چقدر هم کار می‌شود به آن نرم مطلوبی که مورد رضایت مردم باشد نمی‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های بسیار خوب و نیکی بود که دولت انجام داد و متولی آن وزارت بهداشت و درمان بود و هم اکنون مسائلی پیش آمده که ممکن است این طرح با مشکلاتی رو به رو شود و من و تعدادی از نمایندگان از این طرح دفاع می‌کنیم و اگر طرحی ایراد دارد نباید از ریشه حذف بشود و یا همه هجوم‌ها بر روی آن باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه باور ما بر این است که مسئله بهداشت و درمان باید پیگیری شود و ما واقعاً در این حوزه هم بهداشتی و هم درمانی خیلی عقب هستیم و مردم ما با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم و قابل پیگیری مسئله بهداشت و درمان قاین و زیرکوه است چرا که در این زمینه ما خیلی عقب هستیم و هر دوره فضاهای خاصی ایجاد می‌شود و تمرکز هر دوره بر روی یک بخش است و اگر آن شهرستان در آن فضا ورود پیدا بکند بیشترین بهره‌برداری را می‌تواند بکند و این دوره تمرکز روی بهداشت و درمان است و اگر هر جا این موضوع را در این دوره پیگیری کرده مطمئناً بی‌نصیب نمانده است.

فلاحتی تصریح کرد: الان بهترین زمان است برای ما است که از امکانات و به فعلیت بخشیدن قول و قرارهای بهداشت و درمان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در پیگیریهای صورت گرفته در مسئله بهداشت و درمان زیرکوه مشخصاً خواسته ما احداث بیمارستان بوده است و دستور و قول آن گرفته شده است و شاهد آن باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.