​قدس آنلاین-ایلام: مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام گفت: در دومین اجلاس استانی نماز، از ۳۰ دستگاه اجرایی و فعالان استان که در عرصه ترویج فرهنگ نماز فعالیت چشمگیر داشته اند، تجلیل می شود.

در ایلام از ۳۵ فعال عرصه نماز تجلیل می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، فیض‌الله رضایتی اظهار داشت: دومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه ایلام برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه در این اجلاس و با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، از ۳۰ دستگاه برتر و فعال در عرصه نماز تجلیل می‌شود، افزود: در این مراسم از ۵ نفر از فعالان عرصه نماز نیز تجلیل به عمل می آید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با اشاره به اینکه این مراسم روز دوشنبه ساعت ۹ و نیم صبح و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن آمفی‌تئاتر آیت‌الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار می‌شود، بیان داشت: در این اجلاس همچنین دو مقاله در خصوص نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت طلاق، فضای مجازی، حاشیه‌نشینی و اعتیاد توسط اساتید دانشگاه‌های استان قرائت خواهد شد.

فیض‌الله رضایتی با بیان اینکه تلاش می‌شود که در این اجلاس راه‌کارهای مناسبی در راستای ترویج فرهنگ نماز ارائه شود، یادآور شد: فرهنگ اقامه نماز موجب استحکام پیوند افراد جامعه با خداوند متعال و دوری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: ادارات و دستگاه‌های فرهنگی نقش مهمی در زمینه ترویج فرهنگ نماز دارند که در این مراسم از نقش فعال این دستگاه‌ها در یک سال گذشته تجلیل می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.