قدس آنلاین - کرمان : فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق هروئین و دستگیری 6 عضو آن که از سوی رئیس خود در خارج از ایران هدایت می شدند، خبر داد.

هدایت باند قاچاق هروئین کرمان از خارج

سردار "رضا بنی اسدی فر" گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام یک سری اقدام اطلاعاتی ، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با تحت نظر قرار دادن اعضای این باند دریافتند سرشبکه اصلی آن در خارج از کشور بوده و هدایت باند را از آن طریق پیگیری کرده که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

سردار بنی اسدی فر خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت با پی جویی های یک ماهه ، شامگاه شنبه محل تجمع اعضای این باند را در منزلی در شهر کرمان شناسایی و محاصره کردند.

وی گفت: پلیس در یک عملیات منسجم و ضربتی ضمن هماهنگی قضائی و ورود به این مخفیگاه 6 عضو این باند را دستگیر کرد. در این عملیات سرشبکه باند که یک تبعه افغان بوده و با ارائه مدارک هویتی جعلی ایرانی، فعالیت می کرد نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار بنی اسدی گفت: 150 کیلوگرم هروئین که بسته بندی و آماده انتقال به داخل کشور بود نیز از محل کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد:پلیس با توسعه اشرافیت اطلاعاتی خود عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده و امنیت مطلوبی را در استان ایجاد کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.