قدس آنلاین- ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: زائران اربعین بایستی زمان سفر خود را به درستی مدیریت کنند تا علاوه بر کاهش گره های ترافیکی، بتوانند با آرامش خاطر از مرزها تردد نمایند.

از ورود  زائران بدون روادید به مرز مهران جلوگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نور علی یاری با بیان اینکه همراهی مردم با پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان می تواند در رفاه و آرامش آن ها در این سفر معنوی بسیار تاثیر گذار باشد، اظهار داشت: برای حضور زائران  در حماسه اربعین، مسیر های جایگزین در استان پیش بینی شده است

وی با اشاره به اینکه پلیس راه قرار است با برنامه‌ریزی، سفرهای اربعین را مدیریت کند، افزود: واقعیت این است که زائران هم می‌توانند با مدیریت این سفر معنوی در کاهش بار ترافیکی و حوادث جاده‌ای نقش بسزایی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با تدابیر اندیشیده شده برای حضور حداکثری زائران اربعین در شهر مهران آمادگی کامل را دارد، یادآور شد: جاده‌های استان ایلام تا چند روز دیگر مملو از خودروهایی خواهد شد که مقصد سرنشینانشان ایستگاه عشق است و ناجا نیز به عنوان خادم زوار در محورهای ارتباطی ایلام مستقر می‌شود.

سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه ترافیک جاده‌ای در ایام اربعین امسال نیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران دور از انتظار نیست و برای تردد در محور مهران دو مسیر در نظر گرفته شده، خاطر نشان ساخت: یک مسیر ورودی شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران حدود 85 کیلومتر است و مسیر جایگزین در مسیر ایلام، ملکشاهی، بانرحمان مهران است.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال در مرز مهران گره‌های ترافیکی مدیریت شده است، تصریح کرد: زائران اتباع خارجی هم باید حتما از مرز شلمچه تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توافق بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران  با کشور عراق در سطوح مختلف، تاکیدکرد: از ورود  زائران بدون روادید و گذرنامه در شهرهای منتهی به مرز مهران جلوگیری خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.