قدس آنلاین- ایلام: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: داوری سومین طرح ملی علمدار کربلا در دو بخش عکس و شعر پایان یافته است.

برگزاری سومین طرح ملی علمدارکربلا در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۴۶۶ اثر به دبیرخانه طرح ملی علمدار کربلا در استان ایلام ارسال‌شده است، اظهار داشت: در بخش شعر  ۸۷۸ اثر و در زمینه عکس نیز ۵۵۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌ شده است.

 وی با اشاره به اینکه طرح ملی علمدارکربلا در بخش شعر(نثر ادبی، شعر نو و شعر کلاسیک) در زبان‌های فارسی، کردی، لکی، لری و عربی برگزار شده است، افزود: شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان سراسر کشور از این طرح ملی در استان ایلام بودیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه در بخش عکس نیز ۵۸۸ اثر در دو بخش آماتور و حرفه‌ای دریافت شده است، یادآور شد: که ۳۳۵ اثر در بخش آماتور و ۲۳۸ اثر در بخش حرفه‌ای بوده، که با حضور بیش از ۹۰ هنرمند عکاس در نقاط مختلف کشور برگزار گردید.

حجت الاسلام علی  چراغی پور با اشاره به اینکه آخرین‌ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این طرح ۳۰ مهرماه سال جاری بوده است، خاطر نشان ساخت: درنهایت برگزیدگان این طرح با رأی هیئت‌ داوران انتخاب شدند.

وی بابیان اینکه در مراسم اختتامیه این طرح، از برگزیدگان در دو بخش شعر و عکس با حضور مسئولان کشوری، استانی و مهمانانی از کشور عراق و حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) تجلیل می‌شود، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این طرح روز سه‌شنبه ۱۸ آبان سال جاری در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه طرح ملی علمدار کربلا با همکاری تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام برگزار گردیده است، تأکید کرد: این طرح به همت دبیرخانه مساجد استان و حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.