قدس آنلاین/ محمود مصدق: نایب رئیس شورای شهر تهران ماجرای واگذاری املاک شهرداری را تمام شده عنوان کرد و گفت: با ورود دستگاه قضایی به این پرونده باید محکم مقابل کسانی که به دنبال جوسازی سیاسی در این موضوع هستند ایستاد.

برخی اعضا شورای شهر را تریبون اتاق فکرهای خود کرده‌اند

مرتضی طلایی در بازدید از غرفه قدس در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسه هفته گذشته شورای شهر و ارائه گزارشی درباره املاک واگذار شده، اظهار داشت: با این وجود اظهار نظر بعضی از اعضای شورای شهر نشان می‌دهد که اراده آنها بر اینست که این پرونده همچنان باز بماند و سوژه‌ای برای طرح مسائل متفرقه باشد. از این رو در همان جلسه عرض کردم که همه ما باید در موضوع یاد شده از مردم عذرخواهی کنیم چرا که با پول و رأی آنها در شورا نشسته‌ایم و نباید بجای خدمت به آنان به دنبال مجادلات سیاسی و حذف رقبای خود باشیم.
وی با اشاره به ورود دستگاه قضایی به پرونده املاک واگذار شده تصریح کرد: اگر تمکین به قانون هست دوستان شورا اجازه بدهند تا این دستگاه به موضوع رسیدگی کند و همه رأی آنرا به عنوان فصل الخطاب بپذیریم.
وی با تأکید بر این که تداوم پرداختن به ماجرای یاد شده به نوعی بیانگر اینست که عده‌ای اصرار دارند آنچه که در اتاق فکرشان تصمیم می‌گیرند از طریق تریبون شورای شهر بیان کنند، تصریح کرد: بنابراین باید محکم مقابل این مسأله ایستاد چرا که شورای شهر باشگاه سیاسی و میدان تاخت و تاز مسایل سیاسی نیست، شورای شهر محل خدمت به شهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.