قدس آنلاین – ایلام: مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام در سومین جلسه هم اندیشی اربعین حسینی گفت: مجموعه تأمین اجتماعی استان ایلام برای خدمات دهی به زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.

تأمین اجتماعی آماده پذیرایی از زوار عتبات عالیات است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محسن محمودی با بیان اینکه مهمانسرا ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان های ایلام و دهلران در این ایام آماده پذیرای از زائرین عتبات عالیات هستند، اظهارداشت: کار گروههای تخصصی  تأمین اجتماعی در استان در مرز مهران مستقر می شوند.

وی در جمع مدیران ارشد بخش های بیمه ای و درمانی عضو ستاد، با اشاره به اینکه احکام همکاران عضو ستاد اربعین صادر شده است، افززود: کمیته فرهنگی بطور روزانه از مرز مهران و مهمانسراهای سازمان در این شهرستان بازدید و نسبت به رفع مشکلات اقدام می نمایند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه جلسات مستمری با مسولان شهرستان مهران جهت ارائه خدمات به  زوار حسینی برگزار گردیده است، یادآور شد: کمیته فرهنگی متشکل از گروههای خاص،  مقدمات برپایی ایستگاه صلواتی سازمان تامین اجتماعی در مرز مهران را فراهم می نماید.

محسن محمودی با اشاره به تجهیز مهمانسراهای شهرستان مهران جهت پذیرایی از همکاران سازمان و بیمه شدگان، بیان داشت: بصورت روزانه گزارش ستاد اربعین و اقدامات انجام گرفته رصد می شود و نمایندگان بیمه و درمان بطور مستمر در شهرستان مهران پیگیر امورات اربعین هستند.

وی با بیان اینکه راهکارهای مناسب جهت ارائه سرویس دهی مطلوب به زائرین عتبات عالیات اندیشیده شده است، خاطر نشان ساخت: در روزهای آینده مدیران ارشد سازمان در استان از پایانه مرزی مهران بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار می گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.