قدس آنلاین- ایلام: رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: شهرستان60 هزار نفری ایوانغرب، فاقد مفاسد اقتصادی و جرائم مهم و خشن است.

ایوان؛ شهرستانی فاقد جرائم مهم و خشن

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمد رزم در بازدید از دادگستری شهرستان ایوان به اهمیت تکریم ارباب رجوع و شأن و جایگاه انسان و کرامت انسانی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار و جایگاه رفیع دستگاه قضا به صدور احکام متقن، مستحکم و مستدل است.

 وی با بیان اینکه چنانچه حکمی وفق موازین قانونی و با رعایت بیطرفی صادر شود، حتی محکوم علیه نیز از آن حکم صادره رضایت خواهد داشت، افزود: محکومیت بر حسب قانون و بر اساس عدالت رضایتبخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه شهرستان ایوان دارای جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر و دارای مردمی با فرهنگ و متدین است، افزود: خوشبختانه شهرستان ایوان فاقد جرائم مهم و خشن مانند قتل عمدی و منازعات دسته جمعی و مفاسد اقتصادی است و این مهم جای سپاسگزاری و تقدیر دارد.

محمد رزم در پایان این بازدید یادآور شد: از زحمات شبانه روزی قضات فعال، متدین و متعهد و کارمندان خدوم دادگستری شهرستان ایوان تقدیر وتشکر می شود.

گفتنی است محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام به همراه قائم مقام رئیس کل دادگستری، معاون منابع انسانی، معاون آمار و فن آوری اطلاعات و مدیر روابط عمومی دادگستری استان ایلام با حضور در دادگستری شهرستان ایوان، از شعب مختلف دادگستری این شهرستان بازدید و امورات اداری و مالی، شعب مختلف دادسرا، محاکم حقوقی و کیفری، شعب اجرای احکام مدنی و کیفری و واحد ابطال تمبر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.