قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: بیش از یک میلیارد تومان برای کارهای پ‍ژوهشی دانشگاه شهرکرد اختصاص پیدا کرده است.

راه اندازی بیشتر شرکت ها ی دانش بنیان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، محمد رضا واعظ مهدوی معاون توسعه امورعلمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوراز دانشگاه شهرکرد بازدید کرد.

این مراسم با حضور شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد،حجت الاسلام علی اصغر حمزه شلمزاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مدیران کل استان و جمعی از معاونین دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

     معاون توسعه امورعلمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورپس از بازدید از پروژه ها و اقدامات در حال انجام دانشگاه شهرکرد، عملکرد دانشگاه را رضایت بخش عنوان کرد. ایشان دانشگاه شهرکرد را یکی از دانشگاه های بزرگ کشور دانست و اظهار داشت: بیش از یک میلیارد تومان برای کارهای پ‍ژوهشی دانشگاه اختصاص پیدا کرده است که از این مبلغ اختصاص یافته تا کنون 75درصد مورد استفاده قرار گرفته است.

     محمدرضا واعظ مهدوی در زمینه شرکت های دانش بنیان خواهان راه اندازی بیشتر این شرکت ها و به کار گیری  فارغ التحصیلان در مقطع دکتری  و ارشد در این شرکتها شد واز رئیس دانشگاه و اساتید خواستار سوق دادن بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان به سمت این فعالیت ها شد، تا از امکانات موجود جهت اشتغال زایی نهایت استفاده شود.

    گفتنی است قبل از سخنان معاونت توسعه امورعلمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، شایان شامحمدی، گزارشی از عملکرد دانشگاه شهرکرد ارائه داد و خواستار توجه بیشتر به این دانشگاه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.