۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 473274

قدس آنلاین – کاهانی مقدم: مرگ مرد جوانی در آتش سوزی یک منزل مسکونی در مشهد، پرونده جدیدی را پیش روی قاضی ویژه قتل و کارآگاهان جنایی قرار داد.

مرد جوان مشهدی در آتش سوخت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این آتش سوزی شب سه شنبه در طبقه اول یک منزل مسکونی دو طبقه در منطقه طلاب مشهد رخ داد که به دنبال آن مأموران آتش نشانی در محل حضور یافته و ضمن اطفای حریق و جلوگیری از انتشار آن به ساختمان‌های مجاور، با جسد سوخته مرد حدوداً 35 ساله‌ای مواجه شدند.

درپی حضور و معاینه امدادگران اورژانس 115 و تأیید مرگ این مرد توسط آنان، موضوع به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع داده شد که قاضی علی اکبر احمدی نژاد به همراه اکیپی از کارآگاهان و عوامل بررسی صحنه جرم در محل حضور یافته و به تحقیق و بررسی پیرامون موضوع پرداختند.

دقایقی بعد نیز با شناسایی پدر و مادر و اعضای خانواده این مرد جوان، تحقیق و بازجویی از آنان در محل حادثه صورت گرفت؛ پدر متوفی در این تحقیقات به مقام قضایی گفت که شب قبل از حادثه چون پسرش (متوفی) به دلایل نامعلومی از ناحیه پا دچار سوختگی شدید شده بوده می‌خواسته‌اند او را نزد دکتر ببرند اما وی قبول نکرده است.

وی افزود: ساعتی قبل از حادثه نیز زمانی که او و دیگر اعضای خانواده از خانه خارج شده‌اند، متوفی در را از داخل قفل کرده و بعد هم که در آتش سوزی خانه جان خود را از دست داده است.

ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است با توجه به اظهارات پدر متوفی که به نوعی حاکی از تلاش فرزندش برای خودکشی می‌باشد و نیز آثار و شواهد موجود احتمال به آتش کشیدن منزل توسط متوفی محتمل به نظر می‌رسد. با این حال بنا به دستور قاضی علی اکبر احمدی نژاد جسد متوفی برای معاینات دقیق و تعیین علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و اکیپی از کارآگاهان و کارشناسان آتش نشانی مأموریت یافتند تا در خصوص کشف علت اصلی و چگونگی این آتش سوزی منجر به فوت مرد جوان تحقیق کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.