گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین/سیمین برادران: قبل از مشخص شدن نتیجه انتخابات بسیاری از هنرمندان آمریکایی مواضع تندی در مقابل او گرفتند.حال باید دید با شرایط بوجود آمده در آمریکا چه اتفاقی برای آنان خواهد افتاد.

مواضع تند هنرمندان مشهور آمریکا در مقابل ترامپ؛اکنون چه کار خواهند کرد؟

گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین/سیمین برادران: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی به پایان رسید که شوک همگان را برانگیخت و بخش بسیاری از اخبار جهان را به خود اختصاص داد. طبق نظر سنجی های بسیاری از بنگاه های علمی، فاصله دو نماینده جمهوری خواه و دموکرات در امریکا بسیار کم بوده و شانس و بخت با هیلاری کلینتون خواهد بود؛ اما نتیجه الکترال در انتخابات در کمال ناباوری خلاف این امر را در بر داشت. خارج از چرایی رخداد این انتخاب، قدس آنلاین بر آن شد تا با نگاهی اجمالی به صحبت های  برخی از مخالفین  مشهور این کاخ نشین، اما و اگرهای دیگری بر این انتخاب بزند.
یکی از رسانه های بین المللی در گزارشی و در گذشته به بررسی صحبت های برخی چهره های سرشناس در ارتباط با ترامپ پرداخت. چهره های مشهور در این کشور نسبت به انتخابات آمریکا بی تفاوت نبودند و بسیاری از آن ها به تائید کاندیدای مورد نظر خود پرداختند و این امر تا جایی ادامه داشت که برخی از آنان نیز به مخالفت با دونالد ترامپ پرداختند و وی را محکوم کردند.
در این میان برخی چهره های سرشناس همانند  ترجی پی. هنسون، بریشر گری،ترای بایرز،جاسی اسمالت، تاشا اسمیت ،گابوری سیدیب ، گرک جیلی دیده می شود.
شعار این دسته از افراد آن بوده که" خشونت و لحن تند خلاف انسانیت است و پذیرفتنی نیست." آن ها اعتقاد دارند" اگر ترامپ پیروز بشود اوضاع تنها بدتر خواهد شد."
 از سوی دیگر پس از پخش شدن ویدئویی از صحبت های تهاجمی ترامپ در سال 2005 در مورد زنان ،آرنولد شوارتزنگر نیز اعلام کرد که به وی رای نخواهد داد.همچنین پس از پخش این ویدئو اولیویا واید در توئیت خود با اسلش «ترامپ هرگز» عنوان کرده که به او رای نخواهد داد.
ریچارد چیف به همراه دیگر بازیگران فیلم "West Wing" در سپتامبر ماه سال جاری اعلام کردند به هیلاری کلینتون رای خواهند داد.


  در این میان رابرت دنیرو، بازیگر سرشناس آمریکایی نسبت به دیگران در خصوص ترامپ شفاف تر صحبت کرده بود و وی را با لفظ احمق خطاب کرده بود. وی گفته که هرگز دوست ندارد در جائی باشد که ترامپ حضور دارد و در پایان عنوان کرده که خدا به ما رحم کند همچنین این بازیگر سرشناس در جای دیگر حق ریاست جمهوری را به هیلاری کلینتون داده بود از دیگر سو  بازیگرانی چون لنا دانهام،  مارک روفالو، شاندا رایمز،برایان کرانستون نیز تنفر خود را از این نامزد جمهوری خواه که دیگر الان رئیس جمهور کشورشان است اعلام کرده بودند. 
با توجه به نظرات بسیاری از بازیگران سرشناس دیگر و انتقاداتی که از وی در ارتباط با صحبت های مختلفش به خصوص در حوزه زنان صورت گرفت باید منتظر ماند و بررسی کرد که این دسته از افراد در آینده نیز چه توئیت ها و نظراتی در خصوص رئیس جمهور جدید آمریکا دارند. همچنین برخی از این افراد سرشناس و حتی بازیگران اعلام نموده بودند که با رای آوردن ترامپ خاک این کشور را ترک خواهند کرد. به راستی آمریکای ترامپی شاهد این اتفاقات جنجالی خواهد بود؟ منتقدان وی در آینده چه واکنشی نسبت به اتخاذ تصمیمات و رفتارهای ترامپ خواهند داشت؟ آیا با وی همراه خواهند شد و یا منتقد خواهند ماند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.