قدس آنلاین – ایلام: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: آستان قدس رضوی به منظور تأمین نان زوار حسینی، تعداد ۱۵ نانوایی سیار را در آن سوی مرز مهران مستقر و آماده کار کرده است.

استقرار نانوایی های  سیارآستان قدس در مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، کامران سلیمان پور در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۷۰۰ تن آرد بعنوان ذخیره استراتژیک برای تأمین نان مورد نیاز زائران اربعین در ۲ انبار شهرستان مهران ذخیره شده است، اظهار داشت: این مقدار آرد علاوه بر سهمیه عادی و روزانه این شهرستان بوده و در صورت نیاز، این شرکت آمادگی کامل برای افزایش سهمیه آرد مهران را دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۸ نانوایی سیار نیز در شهر مهران راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند، افزود: با رایزنی های انجام گرفته با استان های معین، مقرر شد در زمینه تأمین نان  زوار نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با تأکید بر اینکه آستان قدس رضوی ۱۵ نانوایی سیار در آن سوی مرز مسقر کرده است، یادآور شد: ۱۲۰ تن آرد نیز در اختیار این نانوایی های سیار قرار گرفته تا نان مورد نیاز زائرین در این ایام تأمین شود.

کامران سلیمان پور با اشاره به اینکه همه نانوایی های شهر و پایانه مرزی مهران بطور تمام وقت و در طول شبانه روز بصورت کشیک فعال هستند، خاطر نشان ساخت: ناظران و کارشناسان این شرکت نیز برای کنترل کمی و کیفی و حفظ سلامت آرد و نان این شهرستان در حالت آماده باش و فعالیت هستند.

وی ورود آستان قدس رضوی را به مرز مهران و ارائه خدمات متنوع به زائران در این مرز بین المللی را  شایسته  تقدیر دانست و تصریح کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از کمبود آرد و نان مصرفی زائران  بکار گرفته و قبل از شلوغ شدن مسیرهای تردد و عبور و مرور، آرد ذخیره و تجهیزات مورد نیاز در زمینه پخت نان را به شهرستان مهران انتقال داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.