سرمربی تیم ملی آرژانتین به هواداران فوتبال این کشور دلداری داد و ابراز امیدواری کرد آرژانتین بتواند به جام جهانی راه یابد.

سرمربی آرژانتین: هنوز شانس صعود به جام جهانی را داریم

به گزارش قدس آنلاین، حساس‌ترین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین دو تیم برزیل و آرژانتین در بلوهوریزونته برگزار شد و برزیل میزبان توانست با سه گل رقیب همیشگی خود را شکست دهد و با ۲۴ امتیاز صدرنشین باقی بماند. به این ترتیب شرایط برای صعود آرژانتین نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی به این رقابت ها سخت تر از قبل شد.  

ادگاردو بائوسا بعد از شکست تلخ برابر برزیل در انتخابی جام جهانی گفت: هنوز شانس صعود به جام جهانی را داریم و نباید ترس و دلهره ای را به خود راه بدهیم. می دانم این شکست برای هواداران ما بسیار تلخ بود ولی الان زمان مناسبی برای اشک ریختن و ناراحتی نیست. یک دیدار خیلی مهم روز سه شنبه در پیش داریم که برای ما مهم و تعیین کننده است. برابر تیم خوب کلمبیا به میدان خواهیم رفت که شرایط خوبی در جدول دارد و بالاتر از ما قرار دارد.

وی افزود: هنوز همه چیز به خودمان بستگی دارد و اگر بتوانیم بازیهای خودمان را با برد به پایان برسانیم، می توانیم به جام جهانی برسیم. ما این دیدار را باختیم و نتیجه آن را قبول داریم ولی برزیل سرتر از ما فوتبال بازی نکرد. مشکل بزرگ در این دیدار دریافت گل دوم بازی بود که باعث شد ریسک کنیم در غیر این صورت بازی اینطور پیش نمی رفت.  این یکی از تلخ ترین شکست های دوران مربیگری من بود. اشتباهی که در گل اول داشتیم باعث شد دروازه ما باز شود و در ادامه گل دوم همه چیز را تغییر داد.

بائوسا در ادامه درباره دلایل شکست برابر برزیل گفت: بازی با برزیل در بلوهوریزنته کار آسانی نیست. متاسفانه بازیکنان ما فضای زیادی در اختیار حریف قرار دادند. با نتیجه ای که تا دقیقه ۶۰ بازی به دست آمد، باید ریسک می کردیم، می دانستیم ممکن است گل های بیشتری هم دریافت کنیم و ریسک ما به نتیجه نرسید. در هر صورت این دیدار تمام شد و شکست خوردیم. نباید خودمان را ببازیم و الان از شانس صعود به جام جهانی حرف بزنیم. باید منتظر بازی با کلمبیا باشیم و بتوانیم در این دیدار نتیجه مورد نظر را بگیریم و شانسمان را برای صعود به جام جهانی روسیه بیشتر کنیم به همین خاطر دست به تغییر این ترکیب نخواهم زد و با همین ترکیب برابر کلمبیا بازی می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.