قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی :وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفر به خوزستان حدود ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش «آی سی تی» و طرح های ارتباطات و فناوری سرمایه گذاری شد.

 ۱۵۰میلیارد ریال در زمینه ارتباطات و فناوری در خوزستان سرمایه گذاری شد

محمود واعظی در نشست شورای اداری شهرستان شوش در استان خوزستان با تاکید اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار شوش به شبکه اینترنت پرسرعت افزود:در سفر به خوزستان نسل ۴ اینترنت تلفن همراه و اینترنت ثابت پرسرعت با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

همچنین در این نشست علیرضا قلمبر دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل نیز در این نشست با بیان اینکه این شرت تاکنون ۲۲۴ میلیارد ریال در شهرستان شوش سرمایه گذایر کرده است گفت:نسل سوم اینترنت پر سرعت بزودی در بخش فتح المبین شوش راه اندازی می شود.

فرماندار شوش نیز در این نشست با معرفی این شهرستان در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری داخلی و خارجی با سفر ۲ میلیون کاروان راهیان نور و ۵۰ هزار گردشگر خارجی خواستار تقویت زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی در این شهرستان شد.

رضا نجاتی ، ضعف آنتن دهی تلفن همراه در مسیر مناطقی چون یادمان شهدای فتح المبین محل تردد ۲ میلیون کاروان راهیان نور ، مناطق چنانه ، خسرج و آهودشت را از جمله مشکلات این شهرستان در بخش ارتباطات برشمرد و افزود: سرعت پایین اینترنت و قطعی مکرر آن از دیگر مواردی است که گله مندی مردم این شهرستان را به دنبال داشته است.

فرماندار شوش تامین اینترنت پر سرعت را از جمله مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت:ساکنان مناطق روستایی نیز تامین اینترنت پر سرعت را مطالبه می کنند که انتظار می رود مورد توجه قرار گیرد.

وی تامین و نصب تجهیزات وای فا در یادمان شهدای فتح المبین ،حرم حضرت دانیال نبی(ع) ، چغازنبیل،حرم دعبل خزاعی شاعر اهل بیت(ع) و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور شوش را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد.

نجاتی همچنین تقویت و ارتقای سایت های بی تی اس تلفن همراه در شهرستان شوش را مورد تاکید قرار داد.

شهرستان شوش با وسعت سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع، ۲۰۲ هزار نفر جمعیت و ۴۷ هزار خانوار ، ۲۲۰ روستا ، پنج شهر و سه بخش در شمال استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.