سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد با انتقاد از داوری گفت: تا زمانی که انکار کنیم اشتباهاتی وجود دارد، داوران ما پیشرفتی نخواهند کرد.

روایت سرمربی تیم فوتسال بانوان از دزدیده شدن امتیاز تیمش/ پنالتی ها مشکوک بود

به گزارش قدس آنلاین، شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با فارس، درباره شکست 4 بر 3 تیمش مقابل شرکت ملی حفاری در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: در این بازی سرمان بریده شد. 4 گل خوردیم که 3 گل پنالتی بود. تیم من هیچ اشکالی نداشت و در این بازی فوق‌العاده بود. ما مستحق برد بودیم و فکر می‌کنم حفاری یکی از بی‌زحمت‌ترین بردها را داشت و پیروزی از این راحت‌تر به دست نمی‌آمد.

وی افزود: نیمه اول داوری بدون نقص بود و با خودم فکر می‌کردم بالاخره در یک بازی داوری را می‌بینیم که بدون اشکال است، اما در نیمه دوم دقیقه 2 بازی داوری پنالتی را گرفت که روی دروازه‌بان ما خطا شده بود. ای کاش باخت ما فنی بود، این نتیجه انصاف نیست.

مظفر با انتقاد از رئیس کمیته داوران که در مسابقات لیگ حاضر نبوده، تصریح کرد: سوال من از خانم فهیمی به عنوان رئیس کمیته بانوان این است که کجاست؟ ما چند مسابقه حساس مقابل پالایش نفت، سپیدرود رشت و حفاری داشتیم، اما در هیچ کدام حاضر نبود. او کدام بازی را مصلحت می‌داند که شرکت کند؟ بر چه اساسی مصاحبه کرده و می‌گوید داوری بدون اشکال بوده؟ کدام بازی را از نزدیک دیده است؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: چون کتباً اعتراضی نشده این حرف‌ها را زده است، حالا ما اعتراض خودمان را کتبی اعلام می‌کنیم. وقتی فاز انکار داشته باشیم داوری ما پیشرفت نخواهد کرد و این خدمت به داوری نیست. در این بازی 3 امتیاز ما دزیده شد و من نمی‌توانم پاسخگوی شاگردانم باشم. نمی‌دانیم باید با تیم مبارزه کنیم یا با هزار چیز دیگر.

وی همچنین با اشاره به اینکه اعتقاد دارد اشتباهات داوری از روی عمد نیست، یادآور شد: شک ندارم اشتباهات از روی عمد نیست، اما هنوز داوری را ندیدم که در تمام جریان مسابقه بدون اشتباه قضاوت کند. اشتباهات وجود دارد، اما نباید تاثیرگذار باشد. ما در این بازی از حریف سر بودیم و بازیکنان همه کاری برای پیروزی کردند. قطعا دور برگشت این نتیجه را جبران می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.