قدس آنلاین – یزد: محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: به مناسبت شصت و نهمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جمعی از خواهران عضو کانون های دانشجویی این جمعیت در سه دانشگاه فرهنگیان ، یزد و علم و هنر در محل سازمان انتقال خون یزد حضور یافته و خون خود را اهدا نمودند .

اجرای طرح یک قطره خون ، یک جرعه زندگی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر  یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار  داشت: طی اجرای این طرح اعضای غنچه های هلال مرکز پیش دبستانی نفیس نیز با حضور در جمع اعضای جوانان کانون های دانشجویی ضمن آشنایی با بخش ها مختلف سازمان انتقال خون با نحوه اهدا خون آشنا شدند .

وی در ادامه افزود : دیدار با مدیر کل سازمان انتقال خون و تجلیل از چهار نفر از رابطین برتر اهدای خون در دانشگاه های شهرستان از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود .

دکتر تقوایی مدیر کل سازمان انتقال خون استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر ، اهدای خون بانوان در استان پایین دانست و بیان نمود: یزد در اکثر آیتمها رتبه های خوب کشوری را داراست و فقط در زمینه اهدای خون بانوان مشارکت پایین است که امیدوارم با همت شما آینده سازان به عنوان سفیران بشر دوستی در این زمینه نیز شاهد مشارکت عمومی بانوان باشیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.