مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از راه­ اندازی شبستان قرآن و نهج البلاغه در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

شبستان قرآن در مسجد گوهرشاد راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، علی امینی گازار با بیان این خبر ابراز کرد: این شبستان با هدف انس بیشتر زائران و مجاوران حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با کلام الله وحی و همچنین الگوگیری ملی از فعالیت های قرآنی حرم مطهر رضوی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه کلاس های قرآنی در شبستان شماره 2 (نجف آبادی) مسجد گوهرشاد برگزار می شود، افزود: زائران علاقه مند در گروه های مختلف سنی می توانند هر روز از ساعت 8 تا 20 در کلاس های طرح تلاوت نور، آموزش روخوانی و روانخوانی، مشاوره قرائت و تصحیح قرائت نماز شرکت کنند.
امینی گازار برگزاری نشست های آموزش قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، حلقه های قرآنی و پاسخگویی به سوالات قرآنی را از دیگر کلاس های تدارک دیده شده در این شبستان دانست.
وی به برگزاری کلاس های مهدالرضا(ع) در مجاورت شبستان مسجد گوهرشاد اشاره کرد و افزود: زائران کودک می توانند از ساعت های 9 تا 11 و 15 تا 17 با مراجعه به این مهدالرضاها در کلاس ها و برنامه های قرآنی شرکت کنند.
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم سه شنبه های هر هفته بعد از نماز جماعت مغرب و عشا با حضور تولیت آستان قدس رضوی در شبستان گرم مسجد گوهرشاد حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.