تیم فوتبال جوانان کشورمان با کسب عنوان سومی به کار خود در تورنمنت چهارجانبه کره جنوبی پایان داد.

مقام سومی جوانان فوتبال ایران در تورنمنت کره جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال جوانان کشورمان در آخرین دیدار خود در تورنمنت کره جنوبی امروز (شنبه) به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد. تیم ایران در حالی در مسابقه امروز به مصاف انگلیس رفت که با مصدومیت سه بازیکن محرومیت رضا شکاری به علت اخراج در بازی مقابل نیجریه و عدم همراهی امید نورافکن و رضا کرملاچعب از تهران مواجه شد، به طوری که حتی به تعداد کافی بازیکن برای تعویض در این مسابقه نداشت.

بازیکنان ایران تا دقیقه 60 نمایش خوبی از خود نشان دادند و در حالیکه نتیجه بازی 2 بر یک به نفع انگلیس بود توانستند دروازه این تیم را بارها با خطر مواجه کنند. اما در دقیقه 60 تیم انگلیس اقدام به تعویض هشت بازیکن کرد در حالی که تیم ایران فقط دو بازیکن برای تعویض داشت و همین اتفاق باعث شد که از دقیقه 60 به بعد تیم ایران با تیمی تازه نفس روبه‌رو شود. در همین دقایق رضا جعفری و محمد سلطانی مهر نیز با مصدومیت مواجه شدند و عملاً دست ایران برای ادامه بازی پایاپای تا انتها خالی ماند و همین اتفاق باعث شد انگلیس بتواند در  دقایق 68 و 87 گل های سوم و چهارم را به ثمر برساند.

تیم ایران با توجه به خستگی مفرط و عدم ریکاوری کافی از مسابقات قهرمانی بحرین در این تورنمنت حضور یافت، ولی توانست با ارائه نمایشی مناسب با یک پیروزی و دو باخت به کار خود پایان داد.

گفتنی است، تیم ملی ایران با نتیجه سه بر یک برابر کره جنوبی بازی را واگذار کرد. با نتیجه یک بر صفر تیم نیجریه را شکست داد و با نتیجه 4 بر یک بازی را مقابل انگلستان واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم‌های کره جنوبی، انگلستان،ایران و نیجریه مقامهای اول تا چهارم این تورنمنت را کسب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.