قدس آنلاین- محمد غلام نیا: فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: خدمات و تلاش های ارزشمند آستان قدس رضوی در این مرز بین المللی ستودنی است و امروزه مهران به بین الحرمین مشهد الرضا و مشهد الحسین تبدیل شده است.

مهران؛ بین الحرمین مشهد الرضا و مشهد الحسین است

به گزارش قدس آنلاین از مرز مهران، مراد ناصری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه امسال ورود چشمگیر و فرا گیر آستان قدس رضوی به مهران( قدمگاه شهداء،و زائران ) وصف ناپذیر و  شایسته تقدیر است، اظهار داشت: با همکاری و همراهی آستان قدس رضوی، فعالیت های فرهنگی، خدماتی و زیر ساختی مطلوبی در این مرز به سرانجام رسیده و در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل ستاد اربعین آستان قدس رضوی و تأسیس قرارگاه امام رضا (ع) در جنب پل زائر شهر مهران، عطر معنویت و خدمت  آستان قدس رضوی در این شهرستان طنین انداز شده است، افزود: آستان قدس رضوی با همکاری و همراهی سپاه توانسته است از پل زائر تا پایانه مرزی مهران ، با نصب استند ها، بنر ها و بیلبورد های دینی، مذهبی و مناسبتی همسو با ایام اربعین، فضای معنوی و فرهنگی زیبایی را در این مسیر ایجاد نماید.

فرماندار شهرستان مرزی مهران با بیان اینکه امروزه با همت و عنایت آستان قدس رضوی، مهران به نقطه تلاقی مشهد الرضا(ع) و مشهد الحسین (ع) تبدیل شده است، بیان داشت: امروزه مهران بین الحرمین دو امام معصوم(ع) نام گرفته و آستان قدس رضوی توانسته است که این ارتباط معنوی را به خوبی برقرار نماید.

مراد ناصری با بیان اینکه آستان قدس رضوی توانسته است که شعار « ما می توانیم » را در مهران به خوبی معنا کند، یادآور شد: طراحی، شبیه سازی و ایجاد دو صحن بزرگ، شکیل، زیبا و دلنواز در ورودی زائران ایرانی (صحن جامع رضوی) و در ورودی زائران عراقی (صحن انقلاب) که تداعی بخش صحن های منور حرم ثامن الحجج(ع) در مشهد الرضا می باشد، ابتکاری ارزشمند و خلاقیتی وصف ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و انتظار می رود که به صورت ثابت و ماندگار در مرز بین المللی مهران نقش آفرینی نماید، خاطر نشان ساخت: از حجت السلام والمسلمین رئیسی تولیت عظمای آستان قدس رضوی و مجموعه نیرو های خدوم و فعال در ستاد اربعین آستان قدس و قرارگاه امام رضا (ع) مستقر در مهران، به خاطر حضور پررنگ و چشمگیرشان در این مرز بین المللی، بی نهایت سپاسگزاریم.

فرماندار شهرستان مرزی مهران با بیان اینکه تمام امکانات و زیر ساخت ها برای پذیرایی و تسهیل در تردد زائران در این مرز بین المللی فراهم است، تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد اربعین آستان قدس رضوی، خدمات فراگیر، گسترده و منسجم این ستاد به زائران،طی روز های آینده با شتاب بیشتری آغاز خواهد شد.

مراد ناصری با اشاره به اینکه حضور تولیت عظمای آستان قدس رضوی در مرز مهران و شرکت در همایش بزرگ اربعین می تواند امید بخش و راهگشا باشد، تأکید کرد: امیدواریم که با حضور تولیت عظمای آستان قدس رضوی در این مرز بین المللی، بیش از پیش شاهد بروز و ظهور خدمات متنوع آستان قدس رضوی در مهران و استان ایلام باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.