تیم‌ فوتبال جوانان ایران بدون ماساژور و فیزیوتراپ راهی تورنمنت سنگین کره جنوبی شده بود.

حضور تیم جوانان ایران در تورنمنت کره جنوبی بدون ماساژور و فیزیوتراپ!

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، تیم جوانان ایران در حالی برای شرکت در تورنمنت کره‌جنوبی راهی این کشور شد که تقریبا 10 روز پیش از آغاز این رقابت‌ها در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا شرکت کرده و موفق به صعود به جام‌جهانی شده بود. با توجه به این قضیه انتظار می‌رفت ملی‌پوشان جوان با بدن‌های تقریبا خسته در تورنمنت کره‌جنوبی شرکت کنند و ازاین‌رو لازم بود که یک گروه ماساژور همراه تیم جوانان عازم کره‌جنوبی شود تا در تمرینات ریکاوری ملی‌پوشان را آماده بازی‌ها کنند.

در فوتبال امروز دنیا نقش ماساژورها در ریکاوری بازیکنان بسیار مهم است و به این خاطر اکثر تیم‌ها حداقل 3 ماساژور در کادرپزشکی خود دارند. اتفاقی که در تیم‌ جوانان خلاف آن را شاهد بودیم. شاگردان امیرحسین پیروانی در واقع بدون ماساژور راهی کره‌جنوبی شدند و این در شرایطی بود که آنها 3 بازی سنگین را در فاصله 6 روز با تیم‌های کره‌جنوبی، نیجریه و انگلیس انجام دادند.

نبود ماساژور به همراه ملی‌پوشان جوان با دلخوری نفرات این تیم همراه شده بود و کار به جایی رسیده‌ بود که بازیکنان برای اینکه خستگی بازی‌های را از تن خارج کنند خودشان همدیگر را ماساژ می‌دادند. نکته دیگر اینکه فیزیوتراپ هم همراه ملی‌پوشان به کره‌جنوبی نرفته بود و فقط یک دکتر که آن هم تخصصش بیشتر در امر تغذیه بود در کنار این تیم حضور داشت. حتی یکی از ملی‌پوشان که با مصدومیت شدید مواجه شد برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های محل برگزاری بازی‌های اعزام شد!

همه این کمبودها در تیم جوانان ایران جدا از مسائل مربوط به لباس‌های آنها بود. به هرحال به تیم جوانان که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند باید توجه بیشتری شود چرا که آنها نمایندگان ایران در تورنمنتی بزرگ خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.