قدس آنلاین - یزد :استاندار یزد گفت: رتبه چهارم استان یزد در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نشانگر توجه همه بخش ها به فراهم آوردن شرایط مناسب برای رونق اقتصادی است

رتبه چهارم استان، در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نشانه رونق اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد میرمحمدی  درنشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با حضور رییس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه، برگزار شد اظهارداشت : در استان یزد دو هزار و 108 نفر در سامانه بهین یاب نام نویسی  کردند و پس از بررسی های انجام گرفته از این تعداد هزار و 196 واحد به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.
وی افزود: تا به امروز، با کوشش بانک های استان 563 واحد با مجموع پرداختی 483 میلیارد تومان، تسهیلات دریافت کرده اند.

میرمحمدی تصریح کرد :  در مجموع رونق فعالیت های اقتصادی استان سبب شده تا در زمینه صادرات، از نظر وزنی 9 درصد افزایش و از نظر ارزشی 17 درصد کاهش را شاهد باشیم و این دو مورد در بخش واردات نیز کاهش داشته اند.

رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در مجموع فعالیت های اقتصادی استان به سمت رضایت بخشی در حال حرکت است و در همین راستا حمل و نقل کاشی استان در چهارماهه نخست سال  8 درصد افزایش پیدا کرده است.
استاندار خاطرنشان ساخت : با تدابیر بانک مرکزی، موانع کمبود منابع برای پرداخت تسهیلات در استان به زودی رفع می شود و با تقویت مناسبات و بازارهای هدف، رشد و رونق اقتصادی را برای استان شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.