قدس آنلاین: رئیس اتحادیه صنف هتلداران خراسان رضوی از استقرار دبیرخانه دائمی بهینه‌سازی انرژی در این اتحادیه خبر داد.

دبیرخانه دائمی بهینه‌سازی انرژی در اتحادیه هتلداران خراسان رضوی مستقر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی در جمع خبرنگاران، گفت: اهمیت مصرف انرژی و موضوعی که ما به آن پرداختیم در سال‌های اخیر به طور جدی خود را نشان داده است، دربخش ارائه خدمات در هتل‌ها قطعا یکی از مواردی که خیلی اهمیت دارد، رضایت میهمان در بخش گرمایش، سرمایش، آب رسانی، گاز رسانی، برق رسانی و اخیراً بخش IT   و خدمات هوشمند است.

وی با اشاره به موضوع مصرف انرژی افزود: اغلب موتورخانه‌های هتل‌های مشهد عمر طولانی و قدمت بالا و کارآرایی پایینی دارند که نیازمند بازبینی می‌باشد.  

رئیس اتحادیه صنف هتلداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از مدت‌ها قبل ما در این موضوع درگیر بودیم که چگونه می‌توانیم همایشی را برگزار کنیم و به آموزش بپردازیم تا دوستانمان بتوانند از حداکثر توان موتورخانه استفاده برده و بهره‌مند گردند و به همین قصد تلاشمان را کردیم تا امروز که این همایش را برگزار کردیم.

قانعی گفت: راه‌های برون رفت از معضل موتورخانه‌های فرسوده و کارآیی پایین آن‌ها نیازمند همدلی، همراهی و همکاری بیشتری است، که باید مدیران و کسانی که تصمیم گیرنده در هتل‌ها هستند و مسئولان و دست‌اندرکاران نگهداری تأسیسات و موتورخانه‌ها به طور جدی‌تر و با آموزش‌های به روزتر به این موضوع بپردازند.

وی از استقرار دبیرخانه دائمی بهینه‌سازی انرژی در اتحادیه هتلداران خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بهینه‌سازی سوخت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنف هتلداران و هتل‌آپارتمان‌داران به منظور بهینه‌سازی سوخت و استفاده از مزایای ۵۰ درصدی مشارکت دولت تهیه و تنظیم شده است که به زودی امضاء می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف هتلداران خراسان رضوی گفت: براساس قول سازمان بهینه‌سازی سوخت خراسان رضوی دستگاه تنظیم موتورخانه که دستگاه گران قیمتی است، به صورت رایگان در اختیار متصدیان هتل‌ها و هتل آپارتمان‌هایی که داوطلبانه برای تنظیم نسبت سوخت و هوای مصرفی مشعل و قراردادن آن در محدوده بهینه کار کرد اقدام نمایند، قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.