قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی :  استاندار با اشاره به تردد روان خودروها در مسیر منتهی به مرزهای استان،تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه وجود ندارد و امیدواریم به همین منوال ادامه پیدا کند

تردد روان خودروها در مسیر منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه

 دکتر "غلامرضا شریعتی" در حاشیه بازدید از مرز چزابه گفت: حدود 650 هزار نفر از زائران کربلای معلی برای شرکت در گردهمایی بزرگ اربعین حسینی از مرزهای خوزستان عبور کرده اند .

وی افزود: برای تسهیل در عبور و مرور زائران کربلای معلی جاده جدیدی به مسافت 14 کیلومتر احداث و با چهار باند شدن مسیر رفت و برگشت، گره ترافیکی در این مسیر وجود ندارد.

دکتر شریعتی با اشاره به تردد روان خودروها در مسیر منتهی به مرزهای استان،تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه وجود ندارد و امیدواریم به همین منوال ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه زائران حتما توصیه ها و ضوابط قانونی را حین سفر رعایت کنند، اظهار کرد: ستاد اربعین استان با آمادگی کامل در حال خدمت رسانی به زائران حسینی می باشد.

استاندار خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل و برای تسهیل شرایط سفر زائران اربعین حسینی، از چهار ماه قبل اقدامات لازم با همکاری سایر مسئولان اجرایی استان اتخاذ شده است./

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.