قدس آنلاین:در پی رحلت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی امام جمعه رفسنجان ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

۳ روز عزای عمومی در رفسنجان اعلام شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام عباس رمضانی پور در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری «حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی» ۳ روز عزای عمومی در رفسنجان عمومی اعلام کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: پیام تسلیت امام جمعه رفسنجان آمده است: با تأسف فراوان خبر رحلت روحانی مبارز و آزاده و پدر انقلاب مردم رفسنجان حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی دل همه ما را داغدارکرد.

امام جمعه رفسنجان در این پیام بیان کرد: آن مرحوم از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت، ملجا انقلابیون و مبارزان شهرستان و افراد تبعید شده به این دیار در دوران ستمشاهی، از وفاداران صدیق به امام و رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی درسراسر عمر تبلیغی خود بود.

وی اظهار کرد: منبرها و سخنرانی های روشنگر همراه با بیان صریح و دعوت از خطبای  ارزشمند انقلابی، از او خاطره‌ ماندگاری درذهن و دل مردم شریف رفسنجان و آشنایان این روحانی شجاع برجای گذاشته است و مردم انقلابی و بصیر رفسنجان روحیه انقلابی و جهادی خود را مرهون زحما ت و تلاشهای این عالم مجاهد می دانند.

در این پیام آمده است: سابقه مبارزه طولانی بارژیم طاغوت پهلوی و بصیرت افزایی و تحمل زندان و شکنجه ساواک  در برهه های مختلف نهضت و انقلاب، حکایت ازشجاعت کم ‌نظیر ایشان درحقیقت بیان و عهد و پیمانش باخداوند متعال دارد.

امام جمعه رفسنجان در پیام خود اذعان کرد: اینجانب درگذشت این روحانی پارسا وانقلابی و یارصدیق امام و رهبری رابه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفدا و به حضور رهبرحکیم انقلاب و مردم شریف و بزرگوار رفسنجان تسلیت می گویم و با آرزوی علو درجات برای ایشان و همنشینی با فرزند شهیدشان در بزم اولیاء و انبیاء که وعده الهی درقرآن است، صبر و اجر بازماندگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و به پاس احترام و قدردانی شما مردم رفسنجان ازآن روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر و پدر شهید بزرگوار سه روز عزای عمومی در شهرستان اعلام می کنم.

حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی، پدر اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما، عموی وزیر دادگستری و پدر همسر حسینی وزیر سابق ارشاد بود.
مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی از پیشگامان نهضت امام خمینی و یاردیرین مقام معظم رهبری روز چهارشنبه ٩ صبح از درب منزل مرحوم به طرف مسجد امام(ره) رفسنجان صورت می‌گیرد تا در جوار شهدای گمنام آرام گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.