رئیس جمهور ایران اسلامی امروز با سفر به استان البرز و حضور در ورزشگاه مخابرات کرج با مردم این استان دیدار می کند.

رئیس جمهوری به میهمانی البرزنشینان می رود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز پس از سخنرانی در جمع مردم کرج در ادامه سفر یک روزه خود مقارن ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه با علما، ایثارگران دیدار کرده و پس از آن درنشست توسعه و سرمایه گذاری استان از اواسط این برنامه حضور پیدا خواهد کرد.

بنا بر برنامه اعلام شده پس از این نشست ها رئیس جمهوری در نشست شورای اداری استان البرز شرکت می کند و در پایان نیز نشست خبری با رسانه های گروهی خواهد داشت.

امروز همزمان با سفر ریس جمهوری به البرز همچنین پروژه های متعددی در شهرستان های استان با اعزام وزیران به بهره برداری می رسد.

براساس برنامه اعلام شده، علی ربیعی وزیر تعاون، کار رفاه و تعاون راهی شهرستان فردیس شده و صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در شهرستان نظرآباد حضور می یابد.

محمود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان اشتهارد، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در شهرستان طالقان و حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون رئیس جمهوری در شهرستان ساوجبلاغ برای افتتاح پروژه ها و دیدار با مردم و مسوولان به نمایندگی از رئیس جمهوری حضور خواهند داشت.

طبق برنامه ریزی ها، در سفر استانی رئیس جمهوری ۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان در ساوجبلاغ به بهره برداری می رسد.

کلنگ زنی زمین شهرک صنعتی اشتهارد ۲ در دو هزار و ۱۰۰هکتار از اراضی این شهرستان از جمله پروژه های پیش بینی شده است در اشتهارد است و بازدید از یکی از کارخانه های صنعتی اشتهارد، افتتاح ورزشگاه بانوان، سالن بانوان شهرداری، بلواری برای اتصال به کمربندی شهرستان و بیت عالم آیت الله آقا سید عبدالله بحرانی از علمای بزرگ اشتهارد که منزل او به فضای فرهنگی و مذهبی تبدیل شده از دیگر برنامه های پیش بینی شده در راستای توسعه این شهرستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.