فرمانده انتظامی گیلان گفت: آمادگی و آگاهی اجتماعی موجب جلوگیری از به‌ثمر رسیدن اقدام‌ها و اهداف دشمنان می‌شود.

آگاهی اجتماعی موجب جلوگیری از اقدام‌ دشمنان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر گرفته از قیام عاشورا است اظهار کرد: ملت ایران با پشتوانه ولایت در مقابل کفر و ستم ایستادند.

وی به وارد آوردن ضربه‌های مهلک توسط انقلاب اسلامی به پیکر استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی جلودار مقابله با ستم در جهان محسوب می‌شود و استکبار جهانی به‌دنبال خدشه وارد کردن به آرمان‌های این نظام است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تمام دل‌بستگان به آزادی و دین‌مداری باید در مقابل تهاجم دشمنان مستحکم ایستادگی کنند، تصریح کرد: آمادگی و آگاهی اجتماعی موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدام‌ها و اهداف دشمنان می‌شود.

میرحیدری، ایجاد گسستگی بین ملت‌های اسلامی را از اهداف اصلی استکبار جهانی خواند و بیان کرد: دولت و حکومت اسلامی باید با ایجاد وحدت و مردم‌مداری از ایجاد فاصله بین ملت‌ها جلوگیری کنند.

 وی به بیان سخنان ناامیدکننده و دشمن‌شاد توسط برخی از افراد اشاره کرد و گفت: حراست از ارزش‌های کشور و انقلاب اسلامی نیازمند جدیت و بصیرت است.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید براینکه ماموران پلیس در برخورد با مجرمان و متهمان باید اصل اخلاق‌مداری را سرلوحه اقدام‌های خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: اخلاق حسنه وسیله‌ای فرهنگی، سازنده و ارشادی محسوب می‌شود.

میرحیدری بر جلوگیری از ایجاد فاصله بین خدمت‌گذاری پلیس و مردم تأکید کرد و یادآور شد: پلیس به عنوان نیروی مردمی در مقابل برهم زنندگان امنیت می‌ایستد.

وی با اشاره به اینکه رفتارهای خشونت‌آمیز و در یک ردیف قرار دادن متهمان موجب انحراف بیشتر در متهمانی می‌شود که از کرده خود پشیمان هستند، اظهار کرد: اقدام‌های پیشگیرانه باید در راستای اصلاح متهمان و متخلفان باشد.

فرمانده انتظامی گیلان، خواستار توجه به قوانین و حقوق شهروندی از طرف ماموران انتظامی شد و افزود: عملکرد یک فرد را نباید مربوط به تمام مجموعه دانست ضمن اینکه پلیس با افراد خاطی برخورد می‌کند.

میرحیدری با بیان اینکه پلیس با اخلاص و کمترین تخلف در حال خدمت به مردم است، تصریح کرد: پلیس یکی از معدود سازمان‌هایی است که تخلف‌ها در آن به سرعت رسیدگی و جلوگیری می‌شود.

وی، بصیرت‌افزایی را یکی از لازمه‌های نیروهای مسلح خواند و بیان کرد: باید مراقب جنجال‌آفرینی دشمنان ایران اسلامی در عرصه سیاست داخلی باشیم.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید براینکه مسیر پلیس در راستای ولایت است، متذکر شد: ماموران انتظامی عملکرد خود را باید با تراز ارزش‌های انقلاب اسلامی مقایسه کرده و اصلاح کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.