نقوی حسینی رأی دیروز مجلس درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی را که به معنای تأیید انجام تحقیق و تفحص از مدیران و مسئولان دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت است، رایی قاطع خواند.

نقوی: رأی مجلس به تحقیق از دوتابعیتی‌ها قاطع بود

به گزارش قدس آنلاین،  سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره رأی مخالف دیروز نمایندگان مجلس به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که در آن رد تقاضای تحقیق و تفحص از وضعیت مدیران ارشد و مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت پیشنهاد شده بود، گفت:‌ در کمیسیون بحث‌های بسیاری شده و وزیر اطلاعات نیز توضیحات مفصلی درباره آن داده بود و جمع‌بندی کمیسیون بر عدم نیاز به تحقیق و تفحص در این باره بود.
وی رأی دیروز مجلس درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی را که به معنای تأیید انجام تحقیق و تفحص از مدیران و مسئولان دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت است، رأیی قاطع خواند و اظهار داشت: گروه تحقیق و تفحص در جلسه آتی کمیسیون حضور پیدا خواهد کرد و گزارش مصوب مجلس نیز به کمیسیون می‌آید.
نقوی حسینی گفت: عضو کمیته تحقیق و تفحص از وضعیت مدیران ارشد و مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت خواهم شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: موضوعات این تحقیق و تفحص تیتربندی شده و کمیته کار خود را آغاز خواهد کرد و شش ماه فرصت دارد که گزارش خود را آماده کرده و به کمیسیون ارائه دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.