بیرجند- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: شهروندان خیر و نیکوکار استان در۸ماهه امسال بالغ بر۶۳۰ میلیون ریال اقلام مازاد بر نیاز خود را به نیازمندان این نهاد اهداکردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵درصد رشد داشته است

اهدای۶۳۰میلیون ریال کمک مردم خراسان جنوبی درقالب طرح"هبه"

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگارقدس آنلاین در بیرجند، در مورد طرح "هبه" اظهار داشت: در این طرح شهروندان خیر و نیکوکار می‌توانند با کمیته امداد یا مرکز نیکوکاری محل زندگی خود تماس تا اقلام نو یا مازاد خود شامل بخاری، چراغ، اجاق گاز، کپسول گاز، یخچال و غیره آنان را جمع‌آوری و پس از تعمیر و بازسازی به نیازمندان اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی به سابقه تاریخی طرح هبه در فرهنگ ایرانی اشاره کرد و گفت: سنت هبه به عنوان سنتی اسلامی و ملی از دیرباز تاکنون مورد توجه عوام و خواص جامعه قرار داشته است.

حسینی گفت: بدون شک در کنار هدایای نو، وسایلی در منزل شهروندان وجود دارد که به عنوان اجناس مازاد هنوز قابلیت استفاده دارند که می توان با بازسازی مجدد، آنها را در اختیار افراد نیازمند قرار داد.

وی افزود: طرح هبه در خراسان جنوبی از سال ۸۹ اجرا شده و ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان در طول سال نیز آمادگی دارند که وسایل خانگی اضافی مردم شریف استان را دریافت وتحویل نیازمندان واقعی دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد:مردم خیر استان در ۸ ماهه سال گذشته بالغ بر ۴۰۶ میلیون ریال اقلام مازاد برنیاز خود را به نیازمندان این نهاد اهداکردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.