مشهد- نمایند ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نمایندگی اتحادیه اروپا جاسوس خانه دوم آمریکا محسوب شده و از آن باید به عنوان کارخانه و پروژ] نفوذ نام برد.

راه اندازی نمایندگی اتحادیه اروپا در ایران با هدف نفوذ است/ابرازتاسف برای دستگاه دیپلماسی

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در رواق بزرگ امام خمینی(ره) اظهار کرد: سه کشور اروپایی متخصصان و عناصر امنیتی خود را به‌عنوان سفیر به ایران فرستاده‌اند تا در کشور ما عامل نفوذی ایجاد کنند.

وی یادآور شد: متاسفانه امروز مشاهده می شود که اتحادیه اروپا تصمیم به افتتاح دفتر سیاسی درایران دارد و بسیاری از مسوولان نیز از این موضوع بسیار ذوق‌زده شده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی به درخواست اتحادیه اروپا برای افتتاح دفتر سیاسی در تهران اشاره و عنوان کرد: متأسفانه امروز در مقابل این ناپاکی‌ها، اتحادیه اروپا می‌خواهد بیاید در تهران دفتر سیاسی باز کند و بعضی از دولتمردان ما هم باحالت ذوق‌زدگی، خبرش را می‌برند که به‌زودی، دفتر سیاسی اتحادیه اروپا در تهران افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یعنی در یک موقعیتی که انگلیس‌ها، سفیر سابق خود و مسؤول اطلاعات و امنیت خودشان را به‌عنوان سفیر فرستادند، رییس امنیت و اطلاعات فرانسه نیز به عنوان سفیر منصوب می شود و آلمان هم همینطور  متخصص‌ترین عناصر سیاسی خودشان را در مسائل امنیتی، اطلاعاتی فرستادند تشکیل دفتر سیاسی اتحادیه اروپا چه معنا می دهد؟

سند راهبردی اتحادیه اروپا

 وی همچنین با اشاره به بندهای مصوب سند راهبردی اتحادیه اروپا در مورد ایران اظهار کرد: یک سند راهبردی چندی قبل در اتحادیه اروپا بعد از برجام تصویب شد که این سند راهبردی به‌عنوان سند راهبردی روابط اتحادیه اروپا با ایران بود و چند ماده داشت.

وی افزود:  ماده اول، قبول و پذیرش FATF است تا تمام بانک‌ها، ثروت و پول ایران در طول اختیار آمریکا و اروپا دربیاید.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: ماده دوم، تضمین امنیت انرژی با نفت و گاز ایران، ایران نفت و گازش را بی‌اختیار در اختیار اروپا بگذارد.

وی بیان کرد: ماده سوم، عدم برخورد با افراد دو تابعیتی است زیرا برخی نخبگان سیاسی ما دو تابعیتی هستند و این‌ها اگر در رأس کار قرار بگیرند، می‌خورند، می‌چاپند و فرار می‌کنند.

علم الهدی یادآور شد: البته اخیراً برحسب تأکید مقام معظم رهبری، افراد دو تابعیتی قرار شده از مسؤولیت‌ها کنار زده بشوند، سند راهبردی اروپا این است که شما به این‌ها کار نداشته باشید، بدزدند، بخورند و بچاپند، بروند اروپا و آمریکا و چون در تابعیت ایران نیستند ما نتوانیم آنان را تعقیب کنیم.

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: ماده چهارم این سند عدم حمایت از محور مقاومت در منطقه به‌ویژه حزب‌الله است و ماده پنجم محدودکردن فعالیت‌های موشکی و سپس کمک به حل بحران سوریه برحسب منافع آمریکا است و  ماده هفتم نیز به برگزاری انتخابات بدون فیلتر شورای نگهبان اصرار دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: ماده هشتم اجرای مکانیزم حقوق بشر و پاسخ به گزارش احمد شهید است؛ ماده نهم این سند آزادی جاسوس‌های اروپایی در تهران است و سپس اینکه قوه قضائیه زیر نظر رهبری باید کنار برود و قاچاقچیان مواد مخدر اعدام نشوند.

وی بیان کرد: اینها برای این ۱۰ ماده می‌خواهند یک دفتر سیاسی ایجاد کنند.

ابراز تأسف برای دستگاه دیپلماسی

آیت‌الله علم‌الهدی با ابراز تأسف از موافقت دستگاه دیپلماسی کشور برای تأسیس دفتر سیاسی اتحادیه اروپا در ایران، ابراز کرد: این‌ها برای این ده ماده می‌خواهند دفتر سیاسی در ایران بزنند و متأسفانه دستگاه‌های دیپلماسی ما هم موافقت کرده وبا ذوق‌زدگی می‌گویند همه مشکلاتمان را با آمریکایی‌ها حل می‌کنیم.

وی بیان کرد: من در همین جا از موقعیت تریبون نماز جمعه در کنار تربت علی بن موسی‌الرضا(ع) از ریاست محترم دلیر و غیور قوه قضاییه و از دستگاه قضایی تشکر می‌کنم که دستگاه قضایی با همه قدرت آمده مقابل این تأسیس ایستاده و اجازه نمی‌دهد.

 وی طرح موضوع تأسیس دفتر سیاسی اتحادیه اروپا را طمع غرب به ایران خواند و گفت: مقام معظم رهبری از چند ماه قبل فرمودند خطر نفوذ ما را تهدید می‌کند.

وی گفت: غرب با این کار در حال تهیه مکانیزم نفوذ است و متأسفانه بعضی نخبگان سیاسی ما به فرمایش مقام معظم رهبری، به‌اندازه بچه حزب‌اللهی‌های کف خیابان بصیرت ندارند.

وی با بیان اینکه اگر مسؤولان بصیرت داشتند، برای تأسیس این دفتر حتی وارد مذاکره نمی‌ شدند ادامه داد: به رهنمود مقام معظم رهبری مردم ما بصیرت دارند و اجازه  چنین توطئه‌های سالوس‌بازانه و نفوذ در کشور را نمی دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.