بیرجند- امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بسیج مکتب شهیدان گمنام، فاتحان و انسان های با ایمان است، افزود: بسیج در دل و جان ملت انقلابی ایران امروز نقش بسته است و تفکر بسیجی نیز پشتوانه نظام ولایی و اسلامی است.

تفکر بسیجی پشتوانه نظام ولایی و اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه  امروز کل جامعه همراه با خلوص بسیجی آشنا و همراه شده اند اظهارداشت: بسیجیان و مردم مان امروزه الگوی برای تمام جهانیان و مبارزه جبهه حق علیه باطل شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم عراق و سوریه با راه اندازی بسیج مردمی و پیروی از بسجیانمان در راه نابودی  ظلم و پیروزی حق در تلاش هستندبیان کرد: بسیجی باید مخلص، در صحنه و گوش به فرمان جلو دار خود باشد زیرا راه طولانی است و با انرژی و تقویت اخلاص در جان خود به مقصد برسد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مردم و بسیجیان ما امروز نباید از دشمن و اهدافش غافل شوند، افزود: دشمن امروز سعی در نمود و ترویج دو اشتباه در جامعه ما است

وی ادامه داد:  ابتدا در زمینه تحریف سخنان امام به ویژه اینکه امام فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و دیگری این است که مشکلات ما در صورت سازش حل می شود و باید مردم ما هوشیار باشند.

رضایی اظهارداشت: دشمن همواره در طول تاریخ نشان داده نه تنها قابل اعتماد نیست بلکه در این انتخابات آمریکا نشان داد که خودش نیز در حال فروپاشی است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: ملت ما باید هوشیار و پیرو رهبری باشند و در این راه با توجه به اهداف و گم نکردن راه شهدا زمینه را برای ظهور انسان کامل فراهم کنند و در این راستا نیز نیاز به اندیشه و فکر است.

رضایی با اشاره به موضوع عرفان عملی در منزلگاه آن  با موضوع صداقت اظهار داشت: خداوند می فرماید: مومنان کسانی هستند که ایمان به خدا و رسول خدا می آورند و در این راه دچار شک و دو دلیلی نمی شوند و همانا صادقان حقیقی این ها هستند.

امام جمعه بیرجند بابیان اینکه اساس انسانیت بر صداقت است و اینکه قصد خود را انسان صادق کند، افزود: دروغ در زندگی ایجاد شود فروغ از زندگی انسان خارج شده و کسی که دروغ می گوید ابتدا خود می شکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.