شهرکرد-حرکت انقلاب اسلامی بر اساس منویات رسول اکرم و ائمه اطهار بوده است و مدار و مسیر حرکت انقلاب، اندیشه شیعی است.

مدار و مسیر حرکت انقلاب «اندیشه شیعی» است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاونت سیاسی امنیتی استانداری صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) گفت: حرکت انقلاب اسلامی بر اساس منویات رسول اکرم و ائمه اطهار بوده است و مدار و مسیر حرکت انقلاب، اندیشه شیعی است.

خدابخش مرادی نافچی افزود: اداره کل ارشاد اسلامی استان، اداره اوقاف و امور خیریه، هیئت رزمندگان اسلام و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی استان متولیان اصلی برگزاری روز ۲۸ صفر هستند که این ادارات موظف هستند تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر و کاملتر این روز بکار گیرند.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذی ربط اقدامات لازم را در جهت تبیین جامعه نبوی و برگزاری هرچه بهتر برنامه های روز ۲۸ صفر و برگزاری زیارتنامه حضرت رسول(ص) انجام دهند.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از سال ۸۵ تا کنون ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در استان برگزار می شود.

جواد کارگران دهکردی افزود: یکی از برنامه های این روز بزرگ قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) است و برگزاری این برنامه باعث برائت از مشرکان می شود.

کارگران دهکردی برنامه های روز ۲۸ صفر شامل دو بخش قرائت زیارت ازبعید از ساعت ۱۰ صبح ۲۸ صفر در تمامی حسینه های سطح استان برگزار خواهد شد و بخش دوم شامل برگزاری برنامه های جانبی می باشد و مصوباتی به فرمانداری های شهرستان ها مبنی بر برگزاری زیارتنامه حضرت رسول ابلاغ شده است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب متناسب با رحلت پیامبر اعظم بر عهده اداراه کل کتابخانه های استان می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: تمهیدی باید اندیشیده شود که یک روز قبل از ۲۸ صفر در نمازخانه های ادارات کل، نهادها و سازمان ها زیارتنامه ازبعید قرائت شود.

وی از شهرداری های سطح استان خواست تا بنرهای تبلیغاتی زیارت حضرت رسول در سطح شهرها نصب شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.