یزد- رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: به منظور برپایی هرچه با شکوه تر تجمع بزرگ عزاداران اباعبدالهظ در روز اربعین حسینی برنامه ها و تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس راهور استان یزد در این روز به اجرا گذاشته می شود.

رانندگان همکاری لازم را با ماموران پلیس در روز اربعین حسینی داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ" منصور جمشیدی"، با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان اظهار داشت: تمهیدات ویژه ای از سوی این پلیس برای روانسازی ترافیک و همکاری با هیئت های عزاداری و خدمت رسانی به عزاداران پیش بینی شده و تیم هایی از پلیس راهور از صبح روز اربعین در سطح شهر مستقر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به حضور دستجات عزاداری در سطح خیابان ها ماموران این پلیس به صورت مقطعی اقدام به مسدود کردن مسیر خواهند کرد که در این زمینه از تمامی شهروندان و رانندگان می خواهیم که همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور به عمل آورند.

رییس پلیس راهور استان توصیه ای هم به مردم و هیئت های مذهبی داشت و گفت: از عزاداران و هیئت های مذهبی انتظار داریم در این ایام مقررات راهنمایی را رعایت کرده و حتماً قبل از راه اندازی دستجات عزاداری با ماموران پلیس راهور هماهنگی لازم را به عمل آورده و مسیرهای تردد را اعلام دارند تا نسبت به روانسازی ترافیک اقدام شود.

سرهنگ جمشیدی در پایان به رانندگان توصیه کرد، با توجه به پوشش لباس مشکی عزاداران حسینی در ساعات شب با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کرده و مراقب اطراف خود باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.