​ایلام- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: هیچ مشکلی در زمینه سوخت رسانی به زائران اربعین حسینی در راه های مواصلاتی ایلام و مهران وجود ندارد و برای خدمتگزاری در آمادگی کامل قرار داریم.

در زمینه سوخت رسانی به زائران هیچ مشکلی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر چاغروندی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با بسیج تمام نیروها، امکانات و تانکرهای سوخت رسان؛ تلاش نموده ایم که بهترین خادم برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم، اظهار داشت: قبل از ورود زائران به ایلام و مهران و آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین، تمام جایگاه های ثابت سوخت در مسیرهای حوزه ایلام و مهران کاملاً تجهیز شده اند.

وی با اشاره به اینکه در مسیر زائران و در مناطق فاقد جایگاه ثابت سوخت نیز اکیپ های سوخت رسانی سیار راه اندازی و در نظر گرفته شده است، افزود: در این مدت نسبت به ذخیره سازی مناسب بنزین، گازوئیل، نفت سفید، گاز مایع و سی. ان. جی نیز اقدامات لازم معمول شده است تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به سفر اخیر منصور ریاحی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به مرز مهران و بازدید ایشان از جایگاه ها و موکب های مستقر در این پایانه مرزی اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر، جایگاه ثابت عرضه گازوئیل در پایانه مرزی مهران نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی اصغر چاغروندی با بیان اینکه این مجموعه خدمتگزار در راستای نوکری و خدمت به زوار، ۲ موکب پذیرایی در مهران و ایلام دایر کرده است، یادآور شد: با توجه به افزایش سرما و احتمال ورود سامانه بارشی به استان در روزهای آینده، تمام تمهیدات لازم برای تأمین نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز وسایل گرمایشی موکب ها و استراحتگاه های زائران، اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه سوخت رسانی به زائران اربعین حسینی در راه های مواصلاتی ایلام و مهران وجود ندارد و برای خدمتگزاری در آمادگی کامل قرار داریم، خاطرنشان ساخت: در روزهای آینده، در مسیر کمربندی شرقی شهر ایلام که دروازه اصلی تردد زائران به سمت مهران است، یک جایگاه عرضه سوخت افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.