آرسن ونگز، سرمربی فرانسوی آرسنال عزم و اراده تیمش برای بازگشت به جریان دیدار برابر منچستریونایتد را تحسین کرد.

ونگر: خوشحالم آرسنال نباخت/ سال گذشته بازنده این بازی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، آرسنال موفق شد در حالیکه تا لحظات پایانی در آستانه شکست بود، در نهایت با یک امتیاز رهسپار خانه شود.

ونگر در این باره گفت: در دادن پاس های مناسب خیلی موفق نبودیم و نتوانستیم نفوذهای خوبی روی دروازه یونایتد داشته باشیم. در نیمه اول مالکیت زیادی روی توپ داشتیم که منتج به خلق موقعیت گلزنی نشد. در نیمه دوم نیز آنها فشار زیادی به دروازه ما آوردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی مستحق گلزنی و پیش افتادن بودند.

وی اضافه کرد: اما بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمدند تاثیر زیادی در جریان بازی داشتند و باید اعتراف کنم از اینکه شکست در لحظات پایانی تبدیل به مساوی شد احساس خوبی دارم. ما نتوانستیم قدرت همیشگی خود را ارائه دهیم اما حداقل از اینکه شکست نخوردیم خوشحال هستم.

ونگر ادامه داد: در طول بازی نگران این موضوع بودم که شاید از لحاظ روانی نسبت به یونایتد احساس ضعف داریم. شاید سال قبل با ارائه چنین نمایشی شکست می خوردیم اما امسال موفق شدیم با ۱ امتیاز به خانه بازگردیم که این پیشرفت بزرگی محسوب می شود.

سرمربی آرسنال گفت: ما در فصل جاری مقاومت خوبی از خود نشان داده ایم و امروز نیز توانستیم نمایش نزدیک به دیگر بازی هایمان ارائه دهیم. آرسنال از قدرت ذهنی بالایی برخوردار است و امروز این موضوع به وضوح ثابت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.