برنامه «خط سوم» برای ماه محرم و صفر طراحی شده و امشب میزبان محمدحسین لطیفی است.

محمد حسین لطیفی مهمان نیما رئیسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین میثم نورانی تهیه‌کننده برنامه «خط سوم» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «خط سوم» را برای ماه محرم و صفر طراحی کردیم. بیشتر در گفتگوهای خود به جنبه‌های اجتماعی و امروزی قیام عاشورا می‌پردازیم. 

وی ادامه داد: باید از آموزه‌های عاشورا برای برنامه‌های امروز خودمان درس بگیریم تا بتوانیم از توانایی و خلاقیت خدادادی خودمان برای بهبود وضعیت اجتماعی خود و دیگران استفاده کنیم. 

تهیه‌کننده این برنامه عنوان کرد: بخشی از این درس‌ها را می‌توانیم در قیام عاشورا و ویژگی‌های یاران امام حسین (ع) از جمله گذشت، بخشش، وفاداری، ایثار و جوانمردی مشاهده کنیم. از طرفی با چهره‌های فرهنگی هنری کار آفرین که شکست و ناکامی را تجربه کردند و حالا موفق شدند، گفتگو داریم. از همین رو، امشب برنامه ما میزبان محمد حسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون است. همچنین با همفکری دوستان یکسری گزارش از حال و هوای پیاده‌روی اربعین پخش خواهیم کرد.

نورانی در خصوص استقبال مخاطبان از برنامه «خط سوم» خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال خوبی را از طریق پیامک، صفحه‌های اجتماعی و ... شاهد هستیم. 

گفتنی است؛ برنامه «خط سوم» با اجرای نیما رئیسی، در ماه محرم و صفر هر روز ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.