تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با گذشت دوازده هفته از رقابتهای لالیگا ۹ امتیاز از رئال مادرید عقب افتاده و این چالشی باور نکردنی برای سیمئونه است.

بر سر اتلتیکو مادرید چه آمده است؟ سیمئونه و چالش های باور نکردنی

به گزارش قدس آنلاین، شکست سنگین ۳ بر صفر اتلتیکو مادرید مقابل رئال در دربی شنبه شب چیزی نبود که فوتبال دوستان در اسپانیا و سراسر جهان پیش بینی کرده باشند. این باخت فاصله دو تیم را در جدول رده بندی به ۹ امتیاز افزایش داده است. آنهم در پایان هفته دوازدهم لالیگا. این اختلاف امتیاز برای هواداران اتلتیکو مادرید باور کردنی نیست.

آنها شنبه شب خود را برای یک جشن بزرگ آماده کرده بودند. قصد داشتند آخرین دربی را در ورزشگاه ویسنته کالدرون جشن بگیرند. چیزی که در سال های اخیر شاهدش بوده ایم اما شرایط طور دیگری رقم خورد. کریستیانو رونالدو در اوج آمادگی بود و سه گل زد تا شکستی بهت آور برای این تیم رقم بخورد.

در این سال ها که اتلتیکو مادرید هدایت تیم خود را به سیمئونه سپرده بود کمتر شاهد چنین باختی بوده ایم. آنها به طور معمول برنده دربی ها بوده اند و در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ نیز در ضربات پنالتی جام را از دست دادند.

اکنون با گذشت ۱۲ هفته از رقابتهای این فصل لالیگا همه از یکدیگر می پرسند بر سر تیم اتلتیکو چه آمده است؟ تیمی که مستحکم ترین خط دفاعی را در اسپانیا دارد و مدعی درجه یک قهرمانی بود چرا تا این حد پر نوسان ظاهر شده است.

کسب ۲۱ امتیاز در ۱۲ بازی آماری نا امید کننده برای هواداران اتلتیکو مادرید است. آنها که آرزو داشتند با ماندن سیمئونه در این تیم فصل جدید را با قهرمانی به پایان برسانند حالا نا امیدانه به سرنوشت ال چولو روی نیمکت تیم محبوب خود فکر می کنند.

نکته جالب اینکه از نظر آمادری این بدترین فصل حضور سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید است. او در سال ۲۰۱۲ که هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود در پایان هفته دوازدهم توانست ۳۱ امتیاز کسب کند.

فصل بعد شرایط به طرز باورنکردنی بهتر شده بود. طوری که اتلتیکو مادرید از ۳۶ امتیاز ممکن توانست ۳۳ امتیاز کسب کند. در دو فصل گذشته نیز اتلتیکو به طور مشابه ۲۶ امتیاز را در دوازده هفته ابتدایی فصل بدست آورد و حالا در امتیاز ۲۱ باقی مانده است.

اتلتیکو در این مدت ۲۵ گل به ثمر رسانده و در مقابل ۱۱ گل دریافت کرده است. این در شرایطی است که رئال مادرید یک گل کمتر از این تیم دریافت کرد و در همین حال ویارئال با ۸ گل خورده بهترین خط دفاعی را در لالیگا تا اینجای کار دارد.

سیمئونه دژ خط دفاعی تیمش را دیگر مستحکم نمی بیند و این چالشی سخت برای او خواهد بود چرا که هر ساله این تیم در بخش دفاعی فوق العاده ظاهر شده بود. حالا باید دید روخی بلانکو در ادامه مسابقات لالیگا چه طرح برنامه ای برای فرار از این شرایط و بازگشت به روزهای اوج خود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.