سرمربی تیم فوتبال میلان تساوی برابر اینتر را غم انگیز توصیف کرد.

مونتلا: تساوی در دربی غم انگیز بود/ شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از میدیاست، در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های سری A دو تیم همشهری میلان و اینتر در سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار میلان تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک جلو بود اما در دقیقه ۹۲ اینتر گل تساوی را به ثمر رساند تا شب تلخی برای هواداران میلان رقم بخورد.

مونتلا سرمربی جوان روسونری هم از تساوی در این دیدار حساس ناراحت و ناامید است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در آستانه کسب پیروزی و سه امتیاز حساس بودیم اما متاسفانه گل تساوی را دریافت کردیم. این چنین پایانی بسیار غم انگیز و تلخ بود و باید بگویم که واقعا ناراحت هستم.

او ادامه داد: بدون شک از چنین تساوی احساس خوبی ندارم و ناامید هستم. پیروزی در این دیدار بزرگ باعث می‌شد که در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیریم. می توانستیم به پیروزی برسیم اما بد شانس بودیم و در دقایق پایانی دروازه ما باز شد. گل کاندروا نقطه تحول اینتر در این دیدار بود با این حال گل پرسیچ در دقایق پایانی کشنده بود و باعث شد تا سه امتیاز حساس را از دست دهیم.

او درباره عملکرد تیمش گفت: باید بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی جوان در پایان سخنان خود به ستایش از سوسو زننده هر دو گل تیمش پرداخت و گفت: سوسو شب درخشانی را پشت سرگذاشت. امیدوارم که او در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شود.

میلان هفته آینده در خانه امپولی به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.