مشهد- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با ایام دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) اجرای طرح جهاد خدمت در شهر مشهد مقدس کار بسیار ارزشمندی محسوب می شود.

طرح جهاد خدمت، فعالیت ارزشمند مردمی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصر الله پژمان فر ضمن پیوستن به کمپین مردمی جهاد خدمت افزود: امیدوارم بتوانیم بعنوان خدمتگزار و خادم امام رضا (ع) در شهر مشهد خدمتی برای زائرین امام رضا (ع) انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به لطف خداوند متعال و نظام جمهوری اسلامی , توانسته ایم زمینه ورود زائران در مشهد الرضا فراهم کنیم و هر قدمش برای متولیان این خدمت جهادی اجر اخروی و دنیوی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح جهاد خدمت در سطح شهر مشهد , نیاز به همراهی و هم افزایی آحاد مردم دارد.

حجت الاسلام نصر الله پژمان گفت: این حجم از سرمایههای مالی و معنوی که توسط عاشقان و خادمان افتخاری حریم رضوی برای خدمت‌ به عزاداران ایشان هزینه می‌شود، نشانی از لیاقت و بزرگواری افراد است.

وی ابراز امیدورای کرد تا حرکت فرهنگی اربعین و خدمت خالصانه و بی دریغ مردم عراق در مشهد الرضا نیز الگو باشد و برای خدمت به زائران مشارکت حداکثری اتفاق بیافتد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.